vending af baby? + rhesus negativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Ansemusen

tusind tak for dit svar - det var til at forstå

ja, de sagde også at det var for sent de var kommet til at kigge i mine papirer og fundet ud af jeg er rhesus negativ..  

måske også ligt dumt jeg ikke selv vidste det?? 

Håber da lillepigen derinde er rhesus negativ så

Det skader overhovedet ikke hvis hun er rhesus positiv! Du får bare en indsprøjtning og så er der intet som er anderledes fra alle os andre

Og RIGTIG meget held og lykke med vendingsforsøget!!! Jeg var jo selv bange for at skulle igennem det, og ved hvor meget jeg selv ønskede at det skulle lykkes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Vidunderligeunger

Ansemusen skriver:

Det skader overhovedet ikke hvis hun er rhesus positiv! Du får bare en indsprøjtning og så er der intet som er anderledes fra alle os andre

Og RIGTIG meget held og lykke med vendingsforsøget!!! Jeg var jo selv bange for at skulle igennem det, og ved hvor meget jeg selv ønskede at det skulle lykkes!

blev hun vendt, og besluttede sig så til at blive - eller vendte hun sig af sig selv??

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

BlyViol skriver:

blev hun vendt, og besluttede sig så til at blive - eller vendte hun sig af sig selv??

Haha, hvor sjovt, at du skriver 'hun', fordi du selv venter en pige og ser babyer som piger nu. Har amn lidt en tendens til  Men jeg har en lille dreng i mavsen! Han har hele tiden haft hovedet ned af ved alle læge- og jordemorundersøgelser. Men én gang havde han pludselig hovedet opad, så jeg var nervøs for at han ikke ville vende sig igen. Men da jeg var til scanning forleden, fik vi heldigvis at vide at han ligger som han skal igen

Anmeld

23. april 2010

Vidunderligeunger

Ansemusen skriver:

Haha, hvor sjovt, at du skriver 'hun', fordi du selv venter en pige og ser babyer som piger nu. Har amn lidt en tendens til  Men jeg har en lille dreng i mavsen! Han har hele tiden haft hovedet ned af ved alle læge- og jordemorundersøgelser. Men én gang havde han pludselig hovedet opad, så jeg var nervøs for at han ikke ville vende sig igen. Men da jeg var til scanning forleden, fik vi heldigvis at vide at han ligger som han skal igen

hehe - ja det er da egentlig rigtigt han så

jamen jeg satser også stærkt på at hvis HUN ikke vil blive der når de vender hende, så prøver jeg alligevel at føde "au natural"

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

BlyViol skriver:

hehe - ja det er da egentlig rigtigt han så

jamen jeg satser også stærkt på at hvis HUN ikke vil blive der når de vender hende, så prøver jeg alligevel at føde "au natural"

Jeg tror nok at chancen for at hun bliver der, hvis det lykkes dem at vende hende, er ret stor. Er mere selve vendingsforsøget som kun lykkes i ca. 50 % af tilfældene. Men jeg krydser fingre for dig!! Og ellers må du jo tage den derfra og høre hvad jordemoren har at sige omkring at føde et barn i sædestilling.

Anmeld

24. april 2010

MetteMTH

BlyViol skriver:

tak for jeres svar piger

Så blev jeeg da lidt klogere ! og knapt så nervøs

god dag til jer alle!!

Jeg er også rhesus negativ har heller ikke hørt noge.

Anmeld

24. april 2010

Vidunderligeunger

Mette88 skriver:

Jeg er også rhesus negativ har heller ikke hørt noge.

jeg spurgte min læge igår om det ikke var lidt sent at de blev opmærksomme på det, og til det svarede hun "jo, det skulle vi ha snakket om i uge 8, til første læge besøg, men jeg har vidst haft for travlt"... 

Anmeld

24. april 2010

MetteMTH

BlyViol skriver:

jeg spurgte min læge igår om det ikke var lidt sent at de blev opmærksomme på det, og til det svarede hun "jo, det skulle vi ha snakket om i uge 8, til første læge besøg, men jeg har vidst haft for travlt"... 

det spørger jeg lige lægen om, når jeg kommer der op

Anmeld

27. april 2010

Fyn

Hej -

Jeg er bare super nysgerrig. Hvordan gik det??

Jeg skal have et vendingsforsøg imorgen (gisp) OG er Rhesus-Negativ... Er der sket noget - og hvad gør de med den blodtype...?

C.

Anmeld

27. april 2010

Vidunderligeunger

Fyn skriver:

Hej -

Jeg er bare super nysgerrig. Hvordan gik det??

Jeg skal have et vendingsforsøg imorgen (gisp) OG er Rhesus-Negativ... Er der sket noget - og hvad gør de med den blodtype...?

C.

det er først i morgen vi skal prøve at have hende vendt..

ang. blodtypen er der ikke sket mere, det hører vi også mere om i morgen... skal også til jordemoder.

Held og lykke, vi kan lige skrives ved hvordan det er gået med os?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.