Babs og nutte ... eller hva man nu kalder dem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

jep! jeg elsker også at have mine babser frie som fuglene - også selvom de er i den størrelse at de bare SIDDER der uanset hvordan og hvorledes og jeg kan jo se "worst case scenario" på min mor, der har ammet fire børn, og det er ærlig talt ikke så slemt igen. ikke noget som jeg ikke tror tyngdekraften alligevel tager sig af!

Det er homonelt, at man får hængebabser - Det er også hormoner at man får strækmærker af. Dem har jeg heller ikke Så jeg krydser fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

MariaJ

Altså når man i forvejen er en E-skål er det ikke rigtig aktuelt at have dem fritgående, men jeg smider også bh'en hjemme, når jeg bare har hyggetøj på. Heldigvis er de ikke vokset noget videre under graviditeten, men omkredsen er gået op fra 75 til 80, som jo egentlig er sært medmindre baby ligefrem har udvidet min brystkasse.

Anmeld

23. april 2010

Ranarupta

MariaJ skriver:

Altså når man i forvejen er en E-skål er det ikke rigtig aktuelt at have dem fritgående, men jeg smider også bh'en hjemme, når jeg bare har hyggetøj på. Heldigvis er de ikke vokset noget videre under graviditeten, men omkredsen er gået op fra 75 til 80, som jo egentlig er sært medmindre baby ligefrem har udvidet min brystkasse.

Lige præcis!

Jeg har rendt rundt i underhakker og top hele dagen. Jeg ser vældigt charmerende ud...

Anmeld

23. april 2010

MariaJ

Ranarupta skriver:

Lige præcis!

Jeg har rendt rundt i underhakker og top hele dagen. Jeg ser vældigt charmerende ud...

Lyder charmerende . Jeg er heller ikke ligefrem noget modeikon for tiden. Føler at selv ventebukserne strammer over det hele.

Anmeld

23. april 2010

Jibbe

Mine er vokset... de er gået fra 80G til større... de nærmest vælter ud af mine gamle bh'er nu

Totalt øv synes jeg men Lars nyder det vist. Jeg har en almindelig kjole som jeg godt kan passe over maven, men næsten ikke over brystet mere og der plejer da at være lidt plads... Så håber da at han kommer til at være så sulten de skrumper men det er da vist ønsketænkning...

Anmeld

23. april 2010

Ranarupta

MariaJ skriver:

Lyder charmerende . Jeg er heller ikke ligefrem noget modeikon for tiden. Føler at selv ventebukserne strammer over det hele.

Hehe, jeg går efter at være komfortabel frem for præsentabel, så længe jeg bare er i hjemmet

Anmeld

23. april 2010

MariaJ

Ranarupta skriver:

Hehe, jeg går efter at være komfortabel frem for præsentabel, så længe jeg bare er i hjemmet

God strategi . Jeg lever stort set i et par gamle grå joggingbukser. Glæder mig alligevel lidt til at kunne holde ud at have normalt tøj på, også indenfor hjemmets fire vægge.

Anmeld

23. april 2010

Ranarupta

MariaJ skriver:

God strategi . Jeg lever stort set i et par gamle grå joggingbukser. Glæder mig alligevel lidt til at kunne holde ud at have normalt tøj på, også indenfor hjemmets fire vægge.

Ja, det bliver lækkert! Glæder mig til, at tøjet ikke strammer længere

Anmeld

23. april 2010

Vial

Mine bryster er vokset en del. De var nu ret store i forvejen (75E). Nu er de blevet endnu større og fint marmoreret med blodårer.

Det værste er næsten at areola (rimer det egentlig ikke på Viola.. fuuuck!!) er blevet så meget større. Sådan brunkage-agtigt (har altid været glad for at det område var småt).

Jeg har ikke skiftet tøj og bh'er ud. Ser højst lidt mere vulgær ud nu - bliver dog ødelagt af meget træt ansigt og kedelige graviditetsbukser fra H&M.

Anmeld

24. april 2010

Muffinmor

Mine er vokset helt enormt. bruger normalt str 36, eller B. 75 ville så have en bh uden bøjler da jeg følte de strammede, skulle have en str 40!! og nu her i uge 20 kan den godt stramme lidt. det er altså 2 størrelser op, de er totalt udspændte og ømme men kæresten giver dem blød massage hvilken jeg syntes er rigtig godt og jeg tror bestemt også han hygger sig med det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.