Babs og nutte ... eller hva man nu kalder dem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.009 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Forleden dag, var der en der spurgte om jeg havde oplevet at mine babser blev større, mens jeg var gravid. Jeg mindes det ikke rigtig med Idun... Og syntes heller ikke jeg havde lagt mærke til det i denneher graviditet. Hehe. - Altså - det skal siges at jeg ikke bruger bh og måske derfor ikke lige tænker så meget over størrelsen

Så i morges, da skulle i bad. Så tænkte jeg bare... WHAT? hvor kom de fra? hehe. Lidt ligesom Lynette i DH den anden dag...

Så selv om jeg skulle finde på at skrue mig i en selskabskjole med en lækker bh (som jeg faktisk HAR, gider bare ikke til hverdag). Så ville jeg sku næppe kunne skrue mig ned i en mere... mmm...

Jeg synte også faktisk at det var sværere at stoppe mine babser ned i min vikingekjole som jeg prøvede igår aftes... Mmm... Sværere end min mavse. Så jo - jeg må jo så tilstå, at mine babser nok er vokset nooooget hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

trine3112

Da jeg var i 10. uge var jeg gået en skålstørrelse op. Så jeg håber på, at de kan blive hvor de er nu og ikke vokser meget mere

/Trine

Anmeld

23. april 2010

oo

hahahaha!!! mine babser er vokset! og jeg gider eller ikke bruge bh til hverdag, men jeg lagde ret hurtigt mærke til det (for det er bare nogle små gajoler, så når de flyder ud over hænderne, så ved man der er noget i gære ).

Søren sad og fnes hele vejen igennem Lynettes babser i onsdags  

jeg har lige akkurat idag prøvet en bluse jeg sådan havde glædet mig til at bruge når jeg blev gravid. den kan sagtens komme på og maven kan sagtens være der, men mine bryster er fuldkommen fladmaste - og det er UDEN bh

Anmeld

23. april 2010

Vidunderligeunger

hehe det er da kun dejligt - hvis de så gad forblive store resten af ens liv - og ikke tage sydpå igen

Jeg er gået 2 størrelser op i skålen og en størrelse i omkreds...

fra 75c - 80e... 

Anmeld

23. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

hahahaha!!! mine babser er vokset! og jeg gider eller ikke bruge bh til hverdag, men jeg lagde ret hurtigt mærke til det (for det er bare nogle små gajoler, så når de flyder ud over hænderne, så ved man der er noget i gære ).

Søren sad og fnes hele vejen igennem Lynettes babser i onsdags  

jeg har lige akkurat idag prøvet en bluse jeg sådan havde glædet mig til at bruge når jeg blev gravid. den kan sagtens komme på og maven kan sagtens være der, men mine bryster er fuldkommen fladmaste - og det er UDEN bh

Altså - for mit vedkommende, er det nok fordi jeg ikke i forvejen har verdens mindste babser... Men nu er det da slet ikke i hvertfald.

MEN - jeg agter ikke at få hængebabser af hverken graviditet eller amning denneher gang heller Elsker at kunne have dem gående frit hehe...

Anmeld

23. april 2010

oo

Zafir skriver:

Altså - for mit vedkommende, er det nok fordi jeg ikke i forvejen har verdens mindste babser... Men nu er det da slet ikke i hvertfald.

MEN - jeg agter ikke at få hængebabser af hverken graviditet eller amning denneher gang heller Elsker at kunne have dem gående frit hehe...

jep! jeg elsker også at have mine babser frie som fuglene - også selvom de er i den størrelse at de bare SIDDER der uanset hvordan og hvorledes og jeg kan jo se "worst case scenario" på min mor, der har ammet fire børn, og det er ærlig talt ikke så slemt igen. ikke noget som jeg ikke tror tyngdekraften alligevel tager sig af!

Anmeld

23. april 2010

Ranarupta

Åh, jeg har store junger - men de er ikke vokset under graviditeten og er 31+6. *pyha* Og når jeg bare er hjemme, så har jeg heller ikke bh på, simpelthen fordi maven presser bøjlerne ind i ribbenene og dét gør nuller-naller!
Men bh'en kommer altså på, når jeg skal ud blandt andre mennesker, kan jo ikke risikere, at de falder i dem og jeg får en erstatningssag på nakken... 

Jeg frygter, hvordan de bliver, når jeg har født og selve amningen går igang. Helt ærligt: ender jo med at skulle bruge faldskærme som bh... 

Anmeld

23. april 2010

Lou87

Ranarupta skriver:

Åh, jeg har store junger - men de er ikke vokset under graviditeten og er 31+6. *pyha* Og når jeg bare er hjemme, så har jeg heller ikke bh på, simpelthen fordi maven presser bøjlerne ind i ribbenene og dét gør nuller-naller!
Men bh'en kommer altså på, når jeg skal ud blandt andre mennesker, kan jo ikke risikere, at de falder i dem og jeg får en erstatningssag på nakken... 

Jeg frygter, hvordan de bliver, når jeg har født og selve amningen går igang. Helt ærligt: ender jo med at skulle bruge faldskærme som bh... 

haha - undskyld men jeg ku ikk lade vær og grine over dit indlæg, komisk måde du formulerede dig på

jeg har kun en lille B-C skål og er over halvvejs, jeg har stadig heller ikke set noget til noget der er større endnu... Håber da lidt det kommer, så ikk ungen suger dem mindre  

Anmeld

23. april 2010

Bavianis

Jeg voksede ihvertfald en skålstørrelse - og det var inden 6. uge!

Anmeld

23. april 2010

Lon1976

Zafir skriver:

Forleden dag, var der en der spurgte om jeg havde oplevet at mine babser blev større, mens jeg var gravid. Jeg mindes det ikke rigtig med Idun... Og syntes heller ikke jeg havde lagt mærke til det i denneher graviditet. Hehe. - Altså - det skal siges at jeg ikke bruger bh og måske derfor ikke lige tænker så meget over størrelsen

Så i morges, da skulle i bad. Så tænkte jeg bare... WHAT? hvor kom de fra? hehe. Lidt ligesom Lynette i DH den anden dag...

Så selv om jeg skulle finde på at skrue mig i en selskabskjole med en lækker bh (som jeg faktisk HAR, gider bare ikke til hverdag). Så ville jeg sku næppe kunne skrue mig ned i en mere... mmm...

Jeg synte også faktisk at det var sværere at stoppe mine babser ned i min vikingekjole som jeg prøvede igår aftes... Mmm... Sværere end min mavse. Så jo - jeg må jo så tilstå, at mine babser nok er vokset nooooget hehe...

Altså mine er i hvert fald blevet lidt mere faste - ikke at jeg har nogle løse hudlapper. Min mand klager ikke - hverken før eller nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.