TbCp skriver:
Aj puha
Det må have været slemt...
Hende narkomanen kom også løbende bag mig, så det skræmmer mig vildt når andre gør det.
De fangede hende aldrig. Politiet blev til tilkaldt og var ude at kigge og nogle dage efter kom de forbi med et "forbryderalbum", kunne dog ikke genkende hende da det var mørkt og hun havde et tørklæde om det nederste af ansigtet.
Havde desværre en rigtig dårlig oplevelse med politiet, det var ikke særlig sjovt... bla. beskrev jeg hvor stor kniven havde været og en af politimændene sagde, nærmest hånligt, "hmm så var det jo nærmest et sværd!"
Hvor skete det henne for dig? På et arbejde eller?
Ej for den for en oplevelse, det var dog forfærdeligt. Tænk af nogen kan finde på det, og så midt på gaden, hvor man mindst venter sådan noget. Jeg kan godt forstå, at du blev rystet. Og så er jeg ked af, at du havde en dårlig oplevelse med politiet, de skal jo få en til at føle sig mere sikre og ikke omvendt. Jeg havde en god oplevelse med politiet dengang, så var noget så søde og trøstende.
Mit skete på en tankstation langt ude på landet en mørk november aften. Jeg var i gang med at lukke og havde selvfølgelig ikke låst døren, dumt dumt dumt! Og i det jeg går fordi døren med ryggen til bliver den flået op, jeg vender mig og en mand med hætteblusen helt trukket sammen om ansigtet kommer løbende og smækker et oversavet jagtgevær helt op i ansigtet på mig, skriger at det er en røveri og jeg skal give ham alle pengene. Jeg var nødt til at vende ryggen til ham og gå, havd der føltes som mange kilometer hen til disken med geværet i ryggen. Jeg fik åbnet kassen og givet kan de ca. 2500 kr, som var i den, hvorefter han løber sin vej. et sekund efter springer døren op igen, og en anden mand kommer ind, ham kender jeg, han siger han har set det hele, giver mig et knus og lover, at nu vil han følge efter dem, der har gjort det, hvilket han gør. Eller det tror han, det er så en uskyldig han følger efter, og som får besøg af politiet senere på aftenen. De fanger aldrig ham som gjorde det. Og det er nok mest det, som plager og så det der med at få sådan et våben helt op i ansigtet og op i ryggen bagefter, hvor man ikke kan se, hvad der sker.. Puh jeg får lidt koldsved bare ved tanken.