busketrolden.dk - kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

MariaJ

Det undrer mig lidt hvis netbutikken er den samme som den fysiske butik i Esbjerg med samme navn. Der står en adresse i Vejle på netbutikkens hjemmeside, og butikken i Esbjerg er jo slet ikke en børnetøjsbutik (eller er den blevet det?). Jeg er også oprindeligt fra Esbjerg, og tror faktisk også min konfirmationskjole kom fra Buksetrolden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Anonym trådstarter

Hmm... måske jeg tager fejl - googler normalt bare buksetrolden og så kommer der et link op til buksetrolden esbjerg og buksetrolden.dk - og har så bare altid tænkt at det nok var den samme butik

Har fundet noget om det på ekstra bladet ( http://ekstrabladet.dk/112/article1329890.ece), og det er desværre hende med netbutikken (ikke at det havde været mindre tragisk med hende fra den fysiske butik). Hun havde 3 børn og ville skilles, manden er anholdt og sigtet.

Anmeld

23. april 2010

Michael healer

Anonym skriver:

Fik her til aften at vide af en veninde, at indehaveren af buksetrolden.dk er død?

Var lige ved at bestille på siden og ville høre, om hun skulle have noget med, så vi kunne dele fragten, da hun skrev at hun havde hørt dette.

Siden er stadig oppe og kører, og man kan bestille osv., men tør ikke nu, da jeg jo ikke ved, om den lukkes ned en af de kommende dage. Samtidig er det jo rigtig tragisk hvis det er sandt. Kan forstå de har en fysisk butik i Esbjerg, men er selv fra Sjælland så bruger altid deres netbutik. Mon nogen herinde ved noget?

Hej

Det er manden Poul Hansen der står som ejer ar buksetrolden.dk, og det er hans kone , der er blevet dræbt.

Læs om det her http://www.vejleamtsfolkeblad.dk/artikel/218426:Hedensted--Drabsoffer-ville--forlade-sin-mand

Vedr. Buksetrolden i Esbjerg, så har den ikke noget med det at gøre, så vidt jeg kan se, det er en helt anden der ejer den, det er en der hedder C. Frandsen som står som ejer at denne butik.

mvh Michael

Anmeld

23. april 2010

slettet_7530

Jeg kan simpelthen blive så gal  hvorfor kunne han ikke nøjes med at tage livet af sig selv hvis der skulle så drastisk en handling til, hvorfor skulle den stakkels kvinde lade livet og 3 børn miste deres mor.

Anmeld

23. april 2010

N&J

Dot D skriver:

Nu har jeg hentet bladet, der står at det var i torsdags, det var hendes forældre, der fandt hende.

Det er godt nok vildt, fik også lige spurgt i skolen i dag, der var ingen der havde hørt noget.. vi følger åbenbart ikke så godt med.. 

Anmeld

23. april 2010

N&J

Anonym skriver:

Hmm... måske jeg tager fejl - googler normalt bare buksetrolden og så kommer der et link op til buksetrolden esbjerg og buksetrolden.dk - og har så bare altid tænkt at det nok var den samme butik

Har fundet noget om det på ekstra bladet ( http://ekstrabladet.dk/112/article1329890.ece), og det er desværre hende med netbutikken (ikke at det havde været mindre tragisk med hende fra den fysiske butik). Hun havde 3 børn og ville skilles, manden er anholdt og sigtet.

kan så læse mig til det ikke var den samme kvinde, den i Esbjerg har kun tøj til unge piger og kvinder.. så nej det er nok ikke den samme.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.