busketrolden.dk - kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.115 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Anonym trådstarter

Fik her til aften at vide af en veninde, at indehaveren af buksetrolden.dk er død?

Var lige ved at bestille på siden og ville høre, om hun skulle have noget med, så vi kunne dele fragten, da hun skrev at hun havde hørt dette.

Siden er stadig oppe og kører, og man kan bestille osv., men tør ikke nu, da jeg jo ikke ved, om den lukkes ned en af de kommende dage. Samtidig er det jo rigtig tragisk hvis det er sandt. Kan forstå de har en fysisk butik i Esbjerg, men er selv fra Sjælland så bruger altid deres netbutik. Mon nogen herinde ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Dot D

Tror da, at det var hende, der blev skudt af sin mand

Anmeld

22. april 2010

Anonym trådstarter

Hvad??? Det er gået min næse fuldstændig forbi - Hvornår er det sket?

Har brugt siden rigtig meget og været SÅ glad for service og varerne, så føler næsten jeg "kender" hende lidt.

Anmeld

22. april 2010

N&J

Jeg bor i esbjerg og har ikke hørt noget endnu, men tror da at det måske kommer i radioen i morgen hvis det er, skal nok lige lytte efter.. 

Anmeld

22. april 2010

Anonym trådstarter

Tak. Hvor er det trist, hvis det er sandt.

Anmeld

22. april 2010

N&J

Anonym skriver:

Ja, det må man sige.. vidste så slet ikke man kunne købe det online, jeg købte min konfirmations kjole i buksetrolden i sin tid, men den er der stadig.. håber dog indehaveren stadig går rundt dernede.. 

Anmeld

22. april 2010

Dot D

Anonym skriver:

Der er en artikel om det i denne uges Ude og Hjemme, så den er desværre god nok. Havde aldrig hørt om den netbutik, det var derfor, jeg genkendte navnet, da du skrev det. Sørgeligt, hun efterlader sig tre børn, jeg kan blive så gal på sådan en mand at gøre sine børn så ondt

Anmeld

22. april 2010

N&J

Dot D skriver:

Der er en artikel om det i denne uges Ude og Hjemme, så den er desværre god nok. Havde aldrig hørt om den netbutik, det var derfor, jeg genkendte navnet, da du skrev det. Sørgeligt, hun efterlader sig tre børn, jeg kan blive så gal på sådan en mand at gøre sine børn så ondt

Hvornår er det sket, syntes altid min søster ved sådan noget, af en eller anden årsag, og vi bor jo begge i byen.. men hvor er det tragisk..

Anmeld

22. april 2010

Dot D

N&J skriver:

Hvornår er det sket, syntes altid min søster ved sådan noget, af en eller anden årsag, og vi bor jo begge i byen.. men hvor er det tragisk..

Nu har jeg hentet bladet, der står at det var i torsdags, det var hendes forældre, der fandt hende.

Anmeld

22. april 2010

Anonym trådstarter

Aj hvor er det altså tragisk! Sådan en idiot

Jo, der er en rigtig god netbutik på www.buksetrolden.dk - har bestilt en hel del, og altid fået varerne maks 2 dage efter. Og det er gode vare, til rigtig fine priser synes jeg. Kan godt forstå hvis den ikke kører videre nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.