Er det her veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Muffinmus

Já ring til FG når de gør så ondt du har lyst til at ude og ikke føler du kan trække vejret...så er du ved at være i gang:-)

Mine kom med 5 min mellemrum fra start og hun er født ca 8 timer senere..men det tog også hurtigt til og varede fra start 45 sek... Rigtige gode veer skal helst vare min 45 sek ca..og så gør de så røv naller man tror det er løgn. Kan du stadig sidde ved computeren og hygge snakke med os, ja så gør de på ingen måde ondt nok endnu....overhovedet. Men glæd dig, det er en KÆMPE oplevelse:-)

Hvordan går det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Happy

Hej alle, Lige en opdatering.

Tak for svar, vi ringede til FG og tog derind kl. 23 og der var jeg 4 cm. åben og 7 timer senere kom dejlige Cassandra til verden efter en hård nat. Nu ligger hun i mine arme og er så dejlig.

Tak til Jer alle for gode svar og støtte.

Anmeld

25. april 2010

FrkLarsen

KÆMPE TILLYKKE MED LILLEPIGEN!!! 

Anmeld

25. april 2010

CS

Tillykke

Anmeld

25. april 2010

Lone Jakobsen

Happy skriver:

Hej alle, Lige en opdatering.

Tak for svar, vi ringede til FG og tog derind kl. 23 og der var jeg 4 cm. åben og 7 timer senere kom dejlige Cassandra til verden efter en hård nat. Nu ligger hun i mine arme og er så dejlig.

Tak til Jer alle for gode svar og støtte.

stort tillykke med hende

Anmeld

25. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke

Anmeld

25. april 2010

Lulle25

Tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

25. april 2010

B&J

ej hvor spænde altså.. og nu ligger du med en lille prinsesse jubii stort tillykke

Anmeld

25. april 2010

Bare mig..

Ej jeg fik lige gåsehud, for jeg sad rigtig og fulgte tråden, da jeg pludselig ser din besked om at du sidder med hende i armene! Hvor fantastisk!

Et STORT tillykke med hende... Hvor dejligt. Gid det går så hurtigt for mig også...

Glæder mig til en FB og billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.