Er det her veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Happy

Hej, hjælp søges, er i dag 41+2 og lige her for ca. 1,5 time siden begyndte jeg at få meget kraftige mens-smerter i det nederste af maven. Lige nu er det rigtig meget og kommer ret tit (hver 3-4 min.), men det kan vel ikke være veer når de kommer så tit allerede, de varer ca. 15-20 sekunder af gangen men gør vildt vildt vildt ondt.

Håber nogen kan hjælpe for vil ikke ringe til fødegangen hvis det ikke er nødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du er 41+2 - DET ER VEER!!!! Kan du SÅ ringe!!!

Anmeld

22. april 2010

NoName

Uhh hvor spændende...

glæder mig til opfølgningen, held og lykke.

NoName 26+1

Anmeld

22. april 2010

Ayasmor

Happy skriver:

Hej, hjælp søges, er i dag 41+2 og lige her for ca. 1,5 time siden begyndte jeg at få meget kraftige mens-smerter i det nederste af maven. Lige nu er det rigtig meget og kommer ret tit (hver 3-4 min.), men det kan vel ikke være veer når de kommer så tit allerede, de varer ca. 15-20 sekunder af gangen men gør vildt vildt vildt ondt.

Håber nogen kan hjælpe for vil ikke ringe til fødegangen hvis det ikke er nødvendigt.

Sådan var mine veer også (sjægt nok også 41+2) og kom fra start med 6 min. imellem, og fortsatte sådan indtil 3 timer før min datter kom ud..Så jeg tror skam det er veer du har fået dig..

Anmeld

22. april 2010

Lady Marion <3

Happy skriver:

Det lyder som om det er veer .. De kan sagtens komme med så kort mellemrum men de skal tage til , så det virkelig bider og der kan gå timer ,, Når ikke du kan snakke mere i en ve så det på tide at ringe   Held og lykke

Anmeld

22. april 2010

NinaNymannMadsen

det lyder som veer i mit hoved...

ring til FG. heller ringe en gang for meget...

Anmeld

22. april 2010

Happy

Tak for beskederne, havde bare troet at det startede med ikke at gøre så ondt samt at man havde en laaaaaaang pause mellem dem, men de vælter bare ind men varer heldigvis ikke så lang tid af gangen (endnu).

Anmeld

22. april 2010

NinaNymannMadsen

Happy skriver:

Tak for beskederne, havde bare troet at det startede med ikke at gøre så ondt samt at man havde en laaaaaaang pause mellem dem, men de vælter bare ind men varer heldigvis ikke så lang tid af gangen (endnu).

det er forskelligt fra person til person, da jeg fik veer kom de lige på og hårdt og blev bare værre og værre. jeg fik dem med 2 mins mellemrum med det samme og 6 timer efter var min datter født.

Anmeld

22. april 2010

Happy

Astasmor skriver:

det er forskelligt fra person til person, da jeg fik veer kom de lige på og hårdt og blev bare værre og værre. jeg fik dem med 2 mins mellemrum med det samme og 6 timer efter var min datter født.

Ok, ville da være dejligt hvis det var overstået på 6 timer for det her er helt forfærdeligt og mig som troede man fik en pause en gang imellem.

Anmeld

22. april 2010

NinaNymannMadsen

Happy skriver:

Ok, ville da være dejligt hvis det var overstået på 6 timer for det her er helt forfærdeligt og mig som troede man fik en pause en gang imellem.

er det virkelig ulideligt så er det tilladt at ringe til FG det fik jeg selv afvide... og pauser det ord findes ikke når veerne først er gået i gang jo lige dem der er mellem veerne men ellers ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.