Kuk kuk.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Ni-ko-li-ne

girls.

Først vil jeg byde rigtig -lig velkommen, til Kitty og Metchen

-Og så vil jeg bare lige fortælle, at dronningen og jeg altså ikke er forsvundet fra jordens overflade... Men Malutski har gemt mit USB-modem, -hun har gjort det så grundigt, at jeg nu har ledt efter det i 2 uger... og pist væk er det. Så jeg har fulgt med via tlf. men kan jo desværre ikke svare derfra Men nu har jeg købt ny internetforbindelse, med et "rigtigt modem" så dronningen ikke bare sådan lige kan gemme det

Men herhjemme er vi på 14 dag gennem et voldsomt tigerspring, det ene øjeblik er Malucca den kærligste nussende myssende pige for sek efter at ligge og skrige fuldstændig hys på gulvet -og det er ikke meget nattesøvn jeg har fået, da Malucca ligesom Lilja bare slet ikke sover. Hun falder fint i søvn, for derefter at vågne og kun vil ligge på mit bryst, vel og mærke fungere det kun, når jeg STÅR OP Men det hjælpe nok heller ikke, at hendes 4 kindetænder er ved at bryde helt igennem....

Hov forresten, idag gik min store pige, hele 3 skridt alene

Jeg selv, er desværre begyndt at have mange mavesmerter igen Tror det er pga. ingen søvn, og jeg så "lever" af kaffe, for at holde mig vågen på job. Så jeg er startet ud på medicin igen. Så Malutten er sendt på ferie, hos mormor og morfar.  Så jeg kan få lidt søvn

Nåh men jeg ville også bare lige lade jer vide, at vi har det godt.

Knus fra Trine, som har et VOLDSOMT betændt øje. (Er sikker på det er fordi, de ikke har været lukket mere end max 2 timer pr. nat de sidste 2 uger

heeeeeeeeeeeeeeej sødeste

tænk at dronning Malucca har saborteret dit internet:0)

men det er dejligt at høre at i har det godt (bortset fra nattesøvnen)

jeg håber du kan få sovet lidt her i weekenden! Og vil du så ikke godt love mig at passe lidt på din mave søde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.