Kuk kuk.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Klumpe-dumpe

girls.

Først vil jeg byde rigtig -lig velkommen, til Kitty og Metchen

-Og så vil jeg bare lige fortælle, at dronningen og jeg altså ikke er forsvundet fra jordens overflade... Men Malutski har gemt mit USB-modem, -hun har gjort det så grundigt, at jeg nu har ledt efter det i 2 uger... og pist væk er det. Så jeg har fulgt med via tlf. men kan jo desværre ikke svare derfra Men nu har jeg købt ny internetforbindelse, med et "rigtigt modem" så dronningen ikke bare sådan lige kan gemme det

Men herhjemme er vi på 14 dag gennem et voldsomt tigerspring, det ene øjeblik er Malucca den kærligste nussende myssende pige for sek efter at ligge og skrige fuldstændig hys på gulvet -og det er ikke meget nattesøvn jeg har fået, da Malucca ligesom Lilja bare slet ikke sover. Hun falder fint i søvn, for derefter at vågne og kun vil ligge på mit bryst, vel og mærke fungere det kun, når jeg STÅR OP Men det hjælpe nok heller ikke, at hendes 4 kindetænder er ved at bryde helt igennem....

Hov forresten, idag gik min store pige, hele 3 skridt alene

Jeg selv, er desværre begyndt at have mange mavesmerter igen Tror det er pga. ingen søvn, og jeg så "lever" af kaffe, for at holde mig vågen på job. Så jeg er startet ud på medicin igen. Så Malutten er sendt på ferie, hos mormor og morfar.  Så jeg kan få lidt søvn

Nåh men jeg ville også bare lige lade jer vide, at vi har det godt.

Knus fra Trine, som har et VOLDSOMT betændt øje. (Er sikker på det er fordi, de ikke har været lukket mere end max 2 timer pr. nat de sidste 2 uger;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

TbCp

Jeg tænkte lige på idag hvor søren du mon var blevet af...

Men der var jo så en god forklaring...

Mon ikke damen har spist dit modem? SÅ godt kan man da slet ikke forestille sig at hun kan gemme det.... eller skyllet det ud i wc'et
Nå men godt du nu er online igen

Øv hvor lyder det som nogle hårde dage hjemme hos jer! Rigtig dejligt mormor og morfar kan tage lidt fra så du kan få sovet!

Pas på dig selv!

Anmeld

22. april 2010

TbCp

Hov... ja tillykke med skridtene!!! stort stort!

Anmeld

22. april 2010

Barbamama

ALtså frække tøs. He he he... Og nu kan hun gå lidt så bliver det jo endnu værre med alle de forsvundne ting. Det er da ikke så godt du døjer med maven igen. Er det stadig det med pillerne der driller??? Godt at du kan få Malucca passet lidt så du kan få noget søvn

Anmeld

22. april 2010

Jules

Hvor dejligt at du nu har fået net den lille madamme ikke kan stjæle...Hihi :D

Åh din stakkel... Håber snart tigerspringet er ovre og at du blir frisk igen når du nu har fået lidt pusterum...

Knus og kram

Anmeld

22. april 2010

oo

vidunderet går!!!!! fantastisk stort - tillykke

og HEJ! vi har savnet dig...eller jeg har og jeg håber du får bugt med mavevrøvlen snart, for det lyder da bestemt ikke godt

Anmeld

22. april 2010

lion

Tillykke med at hun kan gå hvor er det stort.

Lyder ikk til at være sjovt med den tiger i huset, jeg håber snart den tager et andet sted hen.

Jeg håber at din mave bliver bedre og at du får noget søvn efter at du har sendt din lille på ferie.

Hun er da en lille gavtyv sådan at tage dit modem

Anmeld

22. april 2010

anna-jonas

Du har været savnet, min dejlige Trine-pige. Men hov................se hvad der sker, bare man ikke hører fra dig i et par uger............... Ungen går!!! Jamen, hvad skal det ikke ende med??

Træls med din mave søde.............det er nok godt, at du skal være lidt Malut-fri de næste par dage. Skulle du ikke også det der halløj med arbejde??

Knus Mette

Anmeld

22. april 2010

Bondepigen

Jubii, hvor er det dejligt at "se" dig!!

Du har været savnet.

Tillykke med Maluttens første skridt, hvor er hun bare en dygtig smukkert.

Jeg håber virkelig snart den mave kommer i orden igen, for det er bare noget hø med mavesmerter!!

Endnu en hidsig lille dame... Velkommen i klubben...

Anmeld

23. april 2010

ooo

Hej Trine.

Tusind tak for velkomsten

Hvor er det stort at din datter er begyndt at gå, det med at hun så også er begyndt at gemme dit usb stik er måske lige friskt nok af lillepigen

God bedring med maven, og det betændte øje. Håber at det hjælper med noget søvn, det plejer at gøre underværker hos mig.

Kram Metha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.