Hvor meget mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Honningblomst

Hvis nu du ammede ville du aldrig tænke over hvor meget eller lidt...børn spiser det de kan i den alder og trives han, så ville jeg ikke spekulere over det.

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

LouiseNielsen

Eva skriver:

Hvis nu du ammede ville du aldrig tænke over hvor meget eller lidt...børn spiser det de kan i den alder og trives han, så ville jeg ikke spekulere over det.

Knus..

Nej det er fuldstændig rigtig.... Startede jo med at amme, og der fik han jo bare lov at ligge der lige når han ville og jeg havde på ingen måde styr over hvor meget han fik....

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Nej det er fuldstændig rigtig.... Startede jo med at amme, og der fik han jo bare lov at ligge der lige når han ville og jeg havde på ingen måde styr over hvor meget han fik....

Og sådan skal du stadig tænke...krads det der måle skema af på flasken og fyld alt det på ham som han kan spise...mine de spiste meget og tit de første måneder og sådan er jeg sikker på det bare skal være...de voksede i hvert fald fint og forskelligt..

Anmeld

22. april 2010

LouiseNielsen

Eva skriver:

Og sådan skal du stadig tænke...krads det der måle skema af på flasken og fyld alt det på ham som han kan spise...mine de spiste meget og tit de første måneder og sådan er jeg sikker på det bare skal være...de voksede i hvert fald fint og forskelligt..

Bruger ikke måle ske.... Jeg malker nemlig ud til ham! Hehe, men kniber med jeg kan følge med efterhånden...

Anmeld

22. april 2010

LouiseNielsen

Eva skriver:

Hov læste forkert, syntes du skrev måle-ske.....

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Bruger ikke måle ske.... Jeg malker nemlig ud til ham! Hehe, men kniber med jeg kan følge med efterhånden...

Men det er vel ikke dine bryster der måler hvor meget han fpr, vel.. mine havde ikke mål på i hvert fald...jeg mente på flaske.. lad være med at se hvor meget han spiser...skulle man det så havde vi nok haft mål på babserne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.