Hvor meget mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.530 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. april 2010

LouiseNielsen

Hejsa piger!

Mathias som idag er 9 dage gammel spiser utrolig meget syntes jeg.... Måske det bare er mig. Han vejer 4200 gram. Jeg malker ud til ham, og giver ham flaske, han spiser ca 90 ml hver 3 time, andre gange går der kun 2 timer imellem og der kan også gå længere hvis han fx sover..... Jeg syntes det virker af meget, hvad syntes i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

<p> Hejsa piger!</p><p> Mathias som idag er 9 dage gammel spiser utrolig meget syntes jeg.... Måske det bare er mig. Han vejer 4200 gram. Jeg malker ud til ham, og giver ham flaske, han spiser ca 90 ml hver 3 time, andre gange går der kun 2 timer imellem og der kan også gå længere hvis han fx sover..... Jeg syntes det&nbsp;virker af meget, hvad syntes i.</p>

Hmm man siger jo hans vægt divideret med seks... 4200/6=700 ml pr døgn

Anmeld

22. april 2010

LouiseNielsen

ka-ri-na skriver:

Hmm man siger jo hans vægt divideret med seks... 4200/6=700 ml pr døgn

Jamen så er det måske ikke heeeelt ved siden af, sådan plus/minus....

Anmeld

22. april 2010

Mira0911

Synes ikke det er for meget...

Den første uge da min datter var indlagt, spiste hun 6-7 gange af 90 ml...

Jeg synes også hun spiste enormt meget... Sådan var det jo bare...

Anmeld

22. april 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

<br /><br /><p> Jamen så er det måske ikke heeeelt ved siden af, sådan plus/minus....</p>

Nej jeg tror det er meget fint)

Anmeld

22. april 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

<br /><br /><p> Jamen så er det måske ikke heeeelt ved siden af, sådan plus/minus....</p>

Nej jeg tror det er meget fint)

Anmeld

22. april 2010

LouiseNielsen

MoarJ skriver:

Synes ikke det er for meget...

Den første uge da min datter var indlagt, spiste hun 6-7 gange af 90 ml...

Jeg synes også hun spiste enormt meget... Sådan var det jo bare...

Ja sådan er det jo.... Og han får også når han giver udtryg for sult. De sagde bare 50 ml af gangen ca hver 3 time på barsels afd. Men så ville han dø af sult....

Anmeld

22. april 2010

Koen.

LouiseLarsen skriver:

Hejsa piger!

Mathias som idag er 9 dage gammel spiser utrolig meget syntes jeg.... Måske det bare er mig. Han vejer 4200 gram. Jeg malker ud til ham, og giver ham flaske, han spiser ca 90 ml hver 3 time, andre gange går der kun 2 timer imellem og der kan også gå længere hvis han fx sover..... Jeg syntes det virker af meget, hvad syntes i.

detpasser vist fint det han spiser.. lærke sofia er to dage ældre end mathias og hun spiser 70 ml 6-8 gange om dagen, men vejer så kun 3100g

Anmeld

22. april 2010

Ansemusen

Sådan som jeg har forstået det skal de have mad til de er mætte. Skal de ikke?

Anmeld

22. april 2010

LouiseNielsen

Ansemusen skriver:

Sådan som jeg har forstået det skal de have mad til de er mætte. Skal de ikke?

Jo, det er jo klart.... Havde heller ikke tænkt mig at sulte ham, bare fordi det virker til han spiser meget, for selvfølgelig skal han have til han er mæt.....

De sagde bare til mig på barsels afd at 50 ml, hver 3-4 time. Og det kan jeg LANGT fra holde det nede på.... Men alle børn er jo ikke ens, og han er jo en stor dreng som kræver nogen mad!

Nicklas spiste 60 ml hver 3 time da han var en uge gammel ca, men han var så også noget  mindre, hvilket jo nok også har lidt at sige....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.