Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

Ved ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften.. Nå men sagen er den at jeg og kæreste og selvfølgelig lille pigen er inviteret til tyskland (med hotel ) til 80 års fødselsdag i august. På det tidspunkt ville lillepigen være omkring 1,5 måned gammel.  Jeg er da helt sikkert frisk på ideen lige nu, men sys bare jeg har læst så meget om at de nybagte mødre knap nok kan tage afsted i et par timer med den lille og her snakker vi altså en weekend. Kan ikke rigtig aflyse hvis jeg først siger ja , da det drejer sig om mange penge (hotel værelse m.m)..  Er det for tidligt at tage afsted eller hva? 

Jeg synes den er svær, det er jo meget individuelt alt efter hvem man er som person.

Jeg ved godt atvi venter nr. 2 for vores vedkommende, men vi tager en weekend til Astrids Lindgrens verden i Sverige i juli, og da vil lille Frederikke kun være knap en måned.

Gør hvad du føler for, men beslutter du/I jer for at tage afsted, så er det trods alt 'kun' en weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Jibbe

Må man godt køre med liften i bilen mere?? altså spændt fast med baby i??

Ellers handler det da bare om tage sig god tid til at køre derned med indlagte amme/skifte pauser osv og måske en god lang frokostpause hvor i går en tur... vejret er jo til det i August... håber jeg

Anmeld

23. april 2010

Jibbe

LouiseLarsen skriver:

Ja gør lige det.... Jeg skulle til ringkøbing til mine forældre da jeg blev udskrevet med Nicklas dengang, og være derude et par dage inden vi tog helt hjem... Og der sagde de på barsels afd at de syntes det var lige langt nok at køre (Det tager ca 3 kvater) men hvis det så var det eneste han sku sidde i autostol den dag, så var det oki, men ellers max 20 minutter af gangen sagde de....

Puha jeg har 45 min hjem i bil fra fødegangen.... og hvis jeg havde valgt aalborg sygehus så havde jeg næsten 1 time... spændende at se om de siger noget til det deroppe... hvordan skal man ellers komme hjem?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.