festkjole i str. lille bitte :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Jeg fandt som sagt et link

http://www.monsoon.co.uk/Baby-Girl-0-3-Years/Baby-Partywear/icat/babypartydress&bklist=icat,5,shop,children,babygirl,babypartydress

du er en sveske!!!

(drysser lige lidt vestøv over dig, nu du alligevel er her...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

du er en sveske!!!

(drysser lige lidt vestøv over dig, nu du alligevel er her...)

Jow tak Er nu indstillet på at det først bliver til maj... Men vestøv er altid velkomment!!!

Anmeld

22. april 2010

Dictes mor

Jeg har købt en fin kjole til Dicte, når hun skal til bryllup til sommer, og den har jeg faktisk købt i h&m, som har forbløffende mange festkjoler.

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Rosa skriver:

Jow tak Er nu indstillet på at det først bliver til maj... Men vestøv er altid velkomment!!!

kææææft nogle lækre kjoler

Kan hun ikke godt få mere end én?

Anmeld

22. april 2010

Sommerfuglelarven

Nu er jeg ikke selv til "balkjoler" som kun bruges få gange, så er jeg mere til Katvig, Molo, Ej Sikke Lej og sådan nogle mærker.

Eller hvad med f.eks. at få en syerske på Trendsales til at lave en? Der findes så mange flotte unikka kjoler derinde, f.eks. Laura B design, byFall, Babagøje, Snøvsen, Lucy-k, Brumlebi og mange flere

Anmeld

22. april 2010

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

Hej alle

Laura skal døbes om lidt over en måned og skal have min gamle dåbskjole på. Jeg forestiller mig dog at hun ikke skal have den på hele dagen så jeg vil gerne finde en rigtig fin festkjole til hende til bagefter. Men hvor pokker finder jeg en lækker, anderledes festkjole i str. baby? Jeg regner med hun er en str. 62 til den tid - hun når nok ikke at snige sig op i en 68, selvom hun allerede nu er på vej i en 62'er (hun er lidt over 2 måneder gammel)

Jeg ved at man kan få en masse Hello Kitty kjoler osv, men jeg vil gerne at den skal være rigtig lækker og ikke så syntetisk som jeg ofte synes Kitty kjolerne er.. Og så skal den være anderledes

Håber nogen af Jer har nogle guldkorn!

Knus Caroline, som smilede da hun så børnepengene før første gang i dag

Er du klar til at smelte... Her er en hjemmeside med det lækreste fest tøj, dåbs tøj og masser af nuser tilbehør...

http://www.sweet-design.dk/

Knus Lene

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

I Babysam i Odense sælger de lige nu ud af en masse lækre og smukke prinsessekjoler, som var sidste års model. Jeg har lige købt en til Laura for kun 69,95 Mon ikke de har noget i din lokale Babysam også?

K.h. Linda

Anmeld

22. april 2010

Moar'en

22. april 2010

Moderator

ønskebarn74 skriver:

Er du klar til at smelte... Her er en hjemmeside med det lækreste fest tøj, dåbs tøj og masser af nuser tilbehør...

http://www.sweet-design.dk/

Knus Lene

Lene for fanden...

det er aaaalt for farligt at sende mig sådan et link

Anmeld

22. april 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

Maj er en god måned at føde i søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.