festkjole i str. lille bitte :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.979 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej alle

Laura skal døbes om lidt over en måned og skal have min gamle dåbskjole på. Jeg forestiller mig dog at hun ikke skal have den på hele dagen så jeg vil gerne finde en rigtig fin festkjole til hende til bagefter. Men hvor pokker finder jeg en lækker, anderledes festkjole i str. baby? Jeg regner med hun er en str. 62 til den tid - hun når nok ikke at snige sig op i en 68, selvom hun allerede nu er på vej i en 62'er (hun er lidt over 2 måneder gammel)

Jeg ved at man kan få en masse Hello Kitty kjoler osv, men jeg vil gerne at den skal være rigtig lækker og ikke så syntetisk som jeg ofte synes Kitty kjolerne er.. Og så skal den være anderledes

Håber nogen af Jer har nogle guldkorn!

Knus Caroline, som smilede da hun så børnepengene før første gang i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

dorthemus

Jeg følger med her...skal til bryllup sidst i august og vil også gerne have lillepigen i en smuk kjole

Anmeld

22. april 2010

Tullebobs

Denne her fås i str 68 op (fås også i rosa og hvid) og den er da yndig: Kan så ikke få billedet til at virke men se nedenstående link.

På denne hjemmeside:

http://www.abrakadabraaalborg.dk/page211.html

Kh Trine

Anmeld

22. april 2010

Mira0911

Har ikke lige nogen ideer...

H&M må vel have et eller andet... Tvivler på babysam har noget specielt...

Vi fandt en rigtig sød kjole til Julie, til konfi i næste uge... Sørme også en kjole til mig...

Julie havde kun dåbs kjole på i kirken, da vi var færdige gik hun kold da vi skulle spise og vågnede igen, da gæsterne var på vej hjem..

Vi havde ikke taget noget andet smart tøj med til hende... det var drøn varmt den dag...

Anmeld

22. april 2010

dorthemus

Sikke nogle fine prinsessekjoler

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Altså hvis JEG havde en lille pige som skulle i festtøj er der ingen tvivl om hvor jeg ville gå hen: Accessorize i Bruuns Galleri i Århus (ligger sammen med banegården). De har de SØDESTE babykjoler som netop er lidt anderledes men stadig vildt fine. Jeg kunne desværre ikke finde en hjemmeside... 

Rettelse: Link til hjemmeside: HER

Anmeld

22. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Name It har også rigtig mange søde kjoler

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Tullebobs skriver:

Denne her fås i str 68 op (fås også i rosa og hvid) og den er da yndig: Kan så ikke få billedet til at virke men se nedenstående link.

På denne hjemmeside:

http://www.abrakadabraaalborg.dk/page211.html

Kh Trine

næææh hvor er de yndige! Der må jeg lige kigge lidt mere

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Rosa skriver:

Altså hvis JEG havde en lille pige som skulle i festtøj er der ingen tvivl om hvor jeg ville gå hen: Accessorize i Bruuns Galleri i Århus (ligger sammen med banegården). De har de SØDESTE babykjoler som netop er lidt anderledes men stadig vildt fine. Jeg kunne desværre ikke finde en hjemmeside... 

Rettelse: Link til hjemmeside: HER

det må jeg lige undersøge

Anmeld

22. april 2010

Moderator

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.