Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes i øvrigt at det er en "ond" tråd, når jeg sidder på mit arbejde og kantinen i dag har valgt at servere pasta milanese med skaldyr og krydderurter
Ved godt at jeg bare kan lade være med at læse og deltage, men er jo nysgerrig
/Trine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
En lækker varm pizza-sandwich med kalkun, ost, salat og pesto, fra Gothersgade bedste Pizzaria! MUMS!!! (Og så lige over og nyde den i Kongens have med en god håndfuld solskin )
trine3112 skriver: Synes i øvrigt at det er en "ond" tråd, når jeg sidder på mit arbejde og kantinen i dag har valgt at servere pasta milanese med skaldyr og krydderurter Ved godt at jeg bare kan lade være med at læse og deltage, men er jo nysgerrig /Trine
Hehe det beklager jeg.....
Blev selv inspireret til at lave tråden, af kantines valg af græsk farsbrød til frokost idag.... Øv.........
Loa skriver: Hehe sorry Fik bare den vilde lyst til det helt store overdådige brunch bord...... Suuuuk......
Hehe sorry Fik bare den vilde lyst til det helt store overdådige brunch bord...... Suuuuk......
det lyder da også bare rigtig lækkert..!! Mmmm Mmmm Mmmmmm
Ligenu kunne jeg lige spise et stykke ristet brød også en masse lækre rejer ovenpå.. nam nam..
Jordbær med mælk, en filur is, en romkugle eller en jordbærkage, uhmmmmmmm
Sushi! Altid sushi!! vildt irriterende at ville ha det hele tiden... synes godt jeg kunne ha valgt noget billigere og lettere at være tosset med...
Måske jeg også godt kunne klemme en liter koldskål ned uden de mindste problemer, MEN jeg har kun rugbrød til rådighed lige nu... så må jeg jo nøjes...
NoName 26+1
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128