Hvad kunne du spise lige nu? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

trine3112

Synes i øvrigt at det er en "ond" tråd, når jeg sidder på mit arbejde og kantinen i dag har valgt at servere pasta milanese med skaldyr og krydderurter

Ved godt at jeg bare kan lade være med at læse og deltage, men er jo nysgerrig

/Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

hc=k

mit svar må være chips og cola. Jeg kan ikke smage noget så det er bare rigtig øv

Anmeld

22. april 2010

frk Jensen

kunne godt æde en othello lagkage....

Anmeld

22. april 2010

L.J.L

En lækker varm pizza-sandwich med kalkun, ost, salat og pesto, fra Gothersgade bedste Pizzaria! MUMS!!! (Og så lige over og nyde den i Kongens have med en god håndfuld solskin )

Anmeld

22. april 2010

Loa

trine3112 skriver:

Synes i øvrigt at det er en "ond" tråd, når jeg sidder på mit arbejde og kantinen i dag har valgt at servere pasta milanese med skaldyr og krydderurter

Ved godt at jeg bare kan lade være med at læse og deltage, men er jo nysgerrig

/Trine

Hehe det beklager jeg.....

Blev selv inspireret til at lave tråden, af kantines valg af græsk farsbrød til frokost idag.... Øv.........

Anmeld

22. april 2010

Gittemor09

Loa skriver:

Hehe sorry  Fik bare den vilde lyst til det helt store overdådige brunch bord...... Suuuuk......

det lyder da også bare rigtig lækkert..!! Mmmm Mmmm Mmmmmm

Anmeld

22. april 2010

Guldet

Ligenu kunne jeg lige spise et stykke ristet brød også en masse lækre rejer ovenpå.. nam nam..

Anmeld

22. april 2010

lululupo

Jordbær med mælk, en filur is, en romkugle eller en jordbærkage, uhmmmmmmm

Anmeld

22. april 2010

fit_fys

Sushi! Altid sushi!! vildt irriterende at ville ha det hele tiden... synes godt jeg kunne ha valgt noget billigere og lettere at være tosset med...

Anmeld

22. april 2010

NoName

Måske jeg også godt kunne klemme en liter koldskål ned uden de mindste problemer, MEN jeg har kun rugbrød til rådighed lige nu... så må jeg jo nøjes...

NoName 26+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.