Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger, hvad kunne du spise lige nu?
Selv kunne jeg godt spise en rigtig lækker brunch med røræg, pølser, bacon, pandekager med sirup, frisk frugt osv. Mums.....
(Der er ingen dybere mening med indlægget, bare for sjov)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mmmmm.. Lige nu kunne jeg godt spise nogle rigtig søde jordbær.. Men det kan jeg nu altid lige for tiden..
Loa skriver: Ja som overskriften siger, hvad kunne du spise lige nu? Selv kunne jeg godt spise en rigtig lækker brunch med røræg, pølser, bacon, pandekager med sirup, frisk frugt osv. Mums..... (Der er ingen dybere mening med indlægget, bare for sjov)
jamen skal vi så ikke finde ud af det
for det lyder da helt vildt fristende.. havde ikke lyst til noget før jeg så dit indlæg... og nu har jeg da også bare vildt lyst til det
Sådanne indlæg skal der også være plads til
Jeg ku godt spise spejlæg, pølser og bacon...en ordentlig røvfuld
Gider bare ikke handle ind til det, så nu har jeg lavet spaghetti ....og ja, ved godt klokken er 9.30
Koldskål, chokolade... Tørrede bananer...
En stor blodig bøf kan jeg altid køre indenbords
/Trine
Jeg kunne godt spise koldskål, det kræver bare lige at jeg lette måsen og hopper ud til køleskabet
Ellers en stor mør mørbradbøf, m. flødekartofler og grøntsager
FrkLarsen skriver: Jeg kunne godt spise koldskål, det kræver bare lige at jeg lette måsen og hopper ud til køleskabet Ellers en stor mør mørbradbøf, m. flødekartofler og grøntsager
mmmm mørbradbøf med flødekartofler...JAAAAAAA
En stor tyk rød bøf, der muher af mig når jeg skærer i den
Gittemor09 skriver: jamen skal vi så ikke finde ud af det for det lyder da helt vildt fristende.. havde ikke lyst til noget før jeg så dit indlæg... og nu har jeg da også bare vildt lyst til det
Hehe sorry Fik bare den vilde lyst til det helt store overdådige brunch bord...... Suuuuk......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128