Ser i de unge mødres drøm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

MM1987

Rosa skriver:

Har hun det??? Wauw!

Ja, jeg kan huske hende fra nogen af de allerførste afsnit hvor hun lige havde fået Oliver, og der viste hun billeder af sig selv hvor hun var en tynd...

Men hun er rigtig køn og det virker da til hun er godt på vej - synes faktisk også hun er en af dem fra De Unge Mødre hvor jeg tænker - hun gør det squ godt...

Synes han er så sød hendes søn Oliver...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Pige2009

kitty skriver:

Kanal 4

Tak. Har lige indstillet kanalen på mit TV

Anmeld

21. april 2010

eliasogmor

dumme pause...start nuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
eliasogmor skriver:

dumme pause...start nuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Nej nej -  det er genialt med tissepause

Anmeld

21. april 2010

Lillefe

Rosa skriver:

K*** hvor er hun ynkelig - Kristinas mor... Hun siger simpelthen at hun er ked af at hendes datter er begyndt at arbejde med sig selv og få et bedre forhold til mænd fordi det går for stærkt for hende (moren) selv... Come on - hvor egocentreret kan man være???

ej ja det syntes jeg også

Anmeld

21. april 2010

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

Trine...

Nåh - det skal sgu ses alligevel (er alligevel for fed til at rejse mig efter fjerneren)

er alligevel for fed til at rejse mig efter fjerneren) 

HAHA,, fuck en god kommentar - liige mine ord

jeg har trukket gravidkortet BIG TIME, så sidder med jordbærtærte og har fået hentet ALT i dag hihi

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Uha - jeg synes simpelthen hun er streng, Kristinas mor - og kæft hvor er hun sej og velformuleret, datteren!!!

Anmeld

21. april 2010

Moderator

BlyViol skriver:

er alligevel for fed til at rejse mig efter fjerneren) 

HAHA,, fuck en god kommentar - liige mine ord

jeg har trukket gravidkortet BIG TIME, så sidder med jordbærtærte og har fået hentet ALT i dag hihi

Hehe, kender det -  min moster kom forbi med en hel tørkage-buffet , der er mælkesnitter, jordbær, vandmelon og chokolade...

Eeeeew jeg synes han er så kvabset og ucharmerende Camillas kæreste... Han er så tarvelig når han sidder og æder pizza med dressing ud over det hele foran hende når hun kæmper for at blive slank og leve sundt... Han fortjener hende sgu ikke!!!

Anmeld

21. april 2010

Ida.

Rosa skriver:

Uha - jeg synes simpelthen hun er streng, Kristinas mor - og kæft hvor er hun sej og velformuleret, datteren!!!

Helt vildt!! Moren virker i bund og grund dybt uintelligent og dumstædig....

Anmeld

21. april 2010

Bare mig..

Hold da op ja, Camilla har da godt nok tabt sig!! Hun er for sej! Hun er den bedste i DUM..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.