Ser i de unge mødres drøm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.927 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sidder og ser det lige nu... Hold da ferie hvor har Camilla tabt sig Og dem med 5 børn skal på sexmesse - hun har allerede varslet at "så kommer du sikkert med noget og så skal jeg til at skælde dig ud fordi du er alt for kinky til mig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

oo

jep jeg så det på nettet i sidste uge

jeg har altid holdt utrolig meget af Camilla Framnes, hun er sååååå skøn!!

og jeg må sige, at Christinas samtale med hendes mor....huha....jeg har selv siddet der med en mor der var ligeså stejl og uvillig til at tale og fortælle. først 6-7 år efter, da jeg havde opgivet at ændre noget som helst med hende, sagde hun pludselig en dag undskyld og brød sammen. jeg HÅBER Christina oplever det samme gennembrud, en dag!

og ja og ja og ja...camilla og benjamin...huhejda! han finder jo så også en dildo som hun slet ikke brød sig om, men da han får forklaret tanken bag, så er hun helt glad igen

Anmeld

21. april 2010

MM1987

Rosa skriver:

Jeg sidder og ser det lige nu... Hold da ferie hvor har Camilla tabt sig Og dem med 5 børn skal på sexmesse - hun har allerede varslet at "så kommer du sikkert med noget og så skal jeg til at skælde dig ud fordi du er alt for kinky til mig"

Jeg ser det indtil der kommer desperate housewifes

Ja det er så flot at hun har tabt sig, men hun har jo også været en str. 36...

Jeg kunne så godt tænke mig at prøve det der pole-fitnes-halløj, men jeg tror ikke jeg har ynden, armkræfterne eller kroppen til det

Jeg håber bare dem med de mange børn finder ud af det, især for børnenes skyld...

Anmeld

21. april 2010

Pige2009

Hvilken kanal?

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jep jeg så det på nettet i sidste uge

jeg har altid holdt utrolig meget af Camilla Framnes, hun er sååååå skøn!!

og jeg må sige, at Christinas samtale med hendes mor....huha....jeg har selv siddet der med en mor der var ligeså stejl og uvillig til at tale og fortælle. først 6-7 år efter, da jeg havde opgivet at ændre noget som helst med hende, sagde hun pludselig en dag undskyld og brød sammen. jeg HÅBER Christina oplever det samme gennembrud, en dag!

og ja og ja og ja...camilla og benjamin...huhejda! han finder jo så også en dildo som hun slet ikke brød sig om, men da han får forklaret tanken bag, så er hun helt glad igen

HALLO!!!! Spoiler!!! Det er først lige startet og nu afslørede du lige hele afsnittet - aaarhhj dame!!!

Anmeld

21. april 2010

otlitrom

Baagøe skriver:

Hvilken kanal?

Kanal 4

Anmeld

21. april 2010

oo

Rosa skriver:

HALLO!!!! Spoiler!!! Det er først lige startet og nu afslørede du lige hele afsnittet - aaarhhj dame!!!

MAHAHAHAHAHAHA sorry! jeg ser jo det hele på nettet, så jeg er mega foran jer

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

MAHAHAHAHAHAHA sorry! jeg ser jo det hele på nettet, så jeg er mega foran jer

Trine...

Nåh - det skal sgu ses alligevel (er alligevel for fed til at rejse mig efter fjerneren)

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Jeg ser det indtil der kommer desperate housewifes

Ja det er så flot at hun har tabt sig, men hun har jo også været en str. 36...

Jeg kunne så godt tænke mig at prøve det der pole-fitnes-halløj, men jeg tror ikke jeg har ynden, armkræfterne eller kroppen til det

Jeg håber bare dem med de mange børn finder ud af det, især for børnenes skyld...

Har hun det??? Wauw!

Anmeld

21. april 2010

Moderator

K*** hvor er hun ynkelig - Kristinas mor... Hun siger simpelthen at hun er ked af at hendes datter er begyndt at arbejde med sig selv og få et bedre forhold til mænd fordi det går for stærkt for hende (moren) selv... Come on - hvor egocentreret kan man være???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.