Jeg loggede på her til morgen for netop at stille et lignende spørgsmål selvom jeg inderst inde godt ved at det vil være forskelligt fra gravid til gravid. Det kom sig egentlig af at jeg har haft UTROLIGT svært ved at spise de 2 første måneder og dér tog jeg slet ikke på overhovedet - jeg havde styg kvalme og det sidste jeg kunne tænke på var mad. Men de sidste 14 dage er det gået bedre, og nu kan jeg spise både morgenmad, frokost og aftensmad uden de store problemer. Så i dag var jeg på vægten - 65, 3
... jeg vejede 63 da jeg jeg blev gravid så det er jo omkring de 2 kg... og så blev jeg alligevel i tvivl - er det for meget
??... Min tvivl kom sig også lidt af at min svigermor er usandsynligt meget efter mig men den vægt - jeg er altså normalt en helt alm slank pige - jeg er endda prøvemodel i str. 38 - så jeg ser ikke mig selv som noget skur til daglig
. Men jeg mødte hende da jeg var ude og handle og med det samme kommenterer hun at hun kan se at jeg har været i Frelsens og købe chokolade - om jeg ikke burde gå hjem og spise mig noget rugbrød? - for jo tykkere jeg blev, jo mere skulle jeg tabe bagefter...FUCK (undskyld mig) men hvor blev jeg bare sur - hvad snakker hun lige om?? - og hun skal da overhovedet ikke blande sig i om jeg køber mig et stykke godt chokolade!
...
Nå men altså jeg blev jo alligevel i tvivl og havde slet ikke lyst til chokoladen da jeg kom hjem - så smed det ud og spiste et stykke rugbrød... 
Så umiddelbart kan jeg ikke gi dig et svar, men du er bestemt ikke den eneste der bekymrer sig om det med vægten
...og jeg er endda kun 11+3
Anmeld