Vægt -igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Muffinmor

jeg er i uge 20 og har taget ca 3 kg på. men jeg har kastet meget op i de første 3 mdr så tabte mig lidt der. og er en lille spinkel pige så regner ikke med at tage så meget på, mellem 8-10kg i alt. jeg spiser ellers mere end rigeligt syntes min kæreste, man ser aldrig mig uden noget at guffe

knusser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

misslea

hejsa....

jeg er 16+2 henne og har taget ca. 2½ kg på!! Men ved, at lige pludselig, så vil det gå rigtig stærkt

pøj pøj med det hele.... og jeg tror faktisk, at man generelt tager det antal kg på som ens krop behøver (altså med mindre man spiser grotesk meget eller lidt)

Kærlig hilsen Lea

Anmeld

22. april 2010

Sky

Jeg loggede på her til morgen for netop at stille et lignende spørgsmål selvom jeg inderst inde godt ved at det vil være forskelligt fra gravid til gravid. Det kom sig egentlig af at jeg har haft UTROLIGT svært ved at spise de 2 første måneder og dér tog jeg slet ikke på overhovedet - jeg havde styg kvalme og det sidste jeg kunne tænke på var mad. Men de sidste 14 dage er det gået bedre, og nu kan jeg spise både morgenmad, frokost og aftensmad uden de store problemer. Så i dag var jeg på vægten - 65, 3 ... jeg vejede 63 da jeg jeg blev gravid så det er jo omkring de 2 kg... og så blev jeg alligevel i tvivl - er det for meget  ??... Min tvivl kom sig også lidt af at min svigermor er usandsynligt meget efter mig men den vægt - jeg er altså normalt en helt alm slank pige - jeg er endda prøvemodel i str. 38 - så jeg ser ikke mig selv som noget skur til daglig . Men jeg mødte hende da jeg var ude og handle og med det samme kommenterer hun at hun kan se at jeg har været i Frelsens og købe chokolade - om jeg ikke burde gå hjem og spise mig noget rugbrød? - for jo tykkere jeg blev, jo mere skulle jeg tabe bagefter...FUCK (undskyld mig) men hvor blev jeg bare sur - hvad snakker hun lige om?? - og hun skal da overhovedet ikke blande sig i om jeg køber mig et stykke godt chokolade!...

Nå men altså jeg blev jo alligevel i tvivl og havde slet ikke lyst til chokoladen da jeg kom hjem - så smed det ud og spiste et stykke rugbrød...

Så umiddelbart kan jeg ikke gi dig et svar, men du er bestemt ikke den eneste der bekymrer sig om det med vægten...og jeg er endda kun 11+3

Anmeld

22. april 2010

tb

Sky skriver:

Jeg loggede på her til morgen for netop at stille et lignende spørgsmål selvom jeg inderst inde godt ved at det vil være forskelligt fra gravid til gravid. Det kom sig egentlig af at jeg har haft UTROLIGT svært ved at spise de 2 første måneder og dér tog jeg slet ikke på overhovedet - jeg havde styg kvalme og det sidste jeg kunne tænke på var mad. Men de sidste 14 dage er det gået bedre, og nu kan jeg spise både morgenmad, frokost og aftensmad uden de store problemer. Så i dag var jeg på vægten - 65, 3 ... jeg vejede 63 da jeg jeg blev gravid så det er jo omkring de 2 kg... og så blev jeg alligevel i tvivl - er det for meget  ??... Min tvivl kom sig også lidt af at min svigermor er usandsynligt meget efter mig men den vægt - jeg er altså normalt en helt alm slank pige - jeg er endda prøvemodel i str. 38 - så jeg ser ikke mig selv som noget skur til daglig . Men jeg mødte hende da jeg var ude og handle og med det samme kommenterer hun at hun kan se at jeg har været i Frelsens og købe chokolade - om jeg ikke burde gå hjem og spise mig noget rugbrød? - for jo tykkere jeg blev, jo mere skulle jeg tabe bagefter...FUCK (undskyld mig) men hvor blev jeg bare sur - hvad snakker hun lige om?? - og hun skal da overhovedet ikke blande sig i om jeg køber mig et stykke godt chokolade!...

Nå men altså jeg blev jo alligevel i tvivl og havde slet ikke lyst til chokoladen da jeg kom hjem - så smed det ud og spiste et stykke rugbrød...

Så umiddelbart kan jeg ikke gi dig et svar, men du er bestemt ikke den eneste der bekymrer sig om det med vægten...og jeg er endda kun 11+3

hold op hvor var jeg blevet gal hvis det var mig der fik den smidt i hovedet!!!!! jeg kan simpelthen ikke forstå hvad folk blander sig i.... jeg har det lidt sådan at man sku skal nyde at man endelig har en undskyldning for bare at spise lidt usundere end man plejer  selvfølgelig alt med måde  jeg er i uge 32 og har taget 14,5 kg på.. det tager jeg altså ikke så tungt.. i min sidste graviditet tog jeg 22 kg på og de var væk igen i løbet af de første 4 måneder plus et par kilo ekstra..

hvis du ikke havde været gravid havde hun garanteret ikke smidt den kommentar i hovedet på dig

kh tina

Anmeld

22. april 2010

trine3112

Netapige skriver:

Nu er jeg 20+6 og har allerede taget 6,5kg på... Det bekymrer mig lidt. Men jeg var også ret tynd inden jeg blev gravid.

Så hvad har i andre taget på i jeres graviditeter? Og er jeg den eneste der allerede i uge 20+6 har fået så mange ekstra kilo på?

VH Netapigen

Jeg er som dig 20+6 i dag og jeg har taget 7,5 kg på. Var til jordemoder i går og hun syntes, at det var helt fint og at jeg så pæn ud. Det hele har sat sig på mave+barm og en anelse på hofterne.

/Trine

Anmeld

22. april 2010

Simplyred

Jeg er lige kommet ind i den 29.uge, og jeg har  taget 11 kilo på...

Tog henholdsvis 7 og 8 kg på i alt med mine andre to, men det her er åbenbart en anden slags graviditet

Anmeld

22. april 2010

Mira0911

Netapige skriver:

Nu er jeg 20+6 og har allerede taget 6,5kg på... Det bekymrer mig lidt. Men jeg var også ret tynd inden jeg blev gravid.

Så hvad har i andre taget på i jeres graviditeter? Og er jeg den eneste der allerede i uge 20+6 har fået så mange ekstra kilo på?

VH Netapigen

Jeg tog 18 kg... Det meste af det var vand...

Anmeld

22. april 2010

bette

jeg tog hele 30 kg på.. og nåede da også næsten at smide det hele inden nu her hvor jeg er gravid igen..

lad være med at bekymre dig om din vægt.. bare nyd at du nu har en undskyldning for at se oppustet ud

jeg er i uge 19 nu... og har taget 4 kg på

Anmeld

22. april 2010

Christina31

Jeg er i uge 16 og min vægt er steget fra 58 til 63,5 kg. Jeg føler slet ikke, at jeg har kontrol over det, og det bekrymre mig ret meget.

Da jeg ventede mine 2 drenge tog jeg henholdsvis 16 og 24 kg på. Det er vildt hårdt at smide alle de kilo igen, så jeg håber virkelig at jeg efterhånden får noget mere kontrol over den vægt.

Meeen hold da helt op, hvor er jeg bare sulten hele tiden. - Og har konstant lyst til kakao..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.