Vægt -igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Smølf

Nu er jeg 20+6 og har allerede taget 6,5kg på... Det bekymrer mig lidt. Men jeg var også ret tynd inden jeg blev gravid.

Så hvad har i andre taget på i jeres graviditeter? Og er jeg den eneste der allerede i uge 20+6 har fået så mange ekstra kilo på?

VH Netapigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Low

Jeg kan ikke huske hvad jeg havde taget på da jeg var i din uge men nu er jeg 32+1 og jeg har nok taget 12 - 15 kg på ca 

Anmeld

21. april 2010

Honningblomst

Intet havde jeg taget på, men jeg nåede det alligevel... men det er jo til at tabe igen..

Knus og god graviditet..

Anmeld

21. april 2010

Vidunderligeunger

jeg er 34+2 og har tager 7 kg på... den sidste måned er der ik sket en skid med vægt - kun lille pigens. så der kommer nok lidt kilo den næste styk tid

Anmeld

21. april 2010

Mette-Marie

Jeg er 33+3 og har taget 6,8 kg på. Mit BMI lå på 18 inden jeg blev gravid. Jeg tror jeg havde taget 2 kg på, da jeg var i uge 20.

Mette 33+3

Anmeld

21. april 2010

Faith

Netapige skriver:

Nu er jeg 20+6 og har allerede taget 6,5kg på... Det bekymrer mig lidt. Men jeg var også ret tynd inden jeg blev gravid.

Så hvad har i andre taget på i jeres graviditeter? Og er jeg den eneste der allerede i uge 20+6 har fået så mange ekstra kilo på?

VH Netapigen

Nej du er ikke den eneste.... Jeg er 24 uger henne med tvillinger og har taget 7 kg på. Men jeg vejede osse kun 55 kg før graviditeten og er 172 cm høj.

Anmeld

21. april 2010

merichs

Jeg er 16+3 og har taget ca 5 kg på. Det er kommet lidt i små ryk med de ekstra kilo....

Anmeld

21. april 2010

sandratobias

Da jeg var i uge 31+2/3 havde jeg taget 17 på...

Anmeld

21. april 2010

Liljesilas

Netapige skriver:

VH Netapigen

Hej. Du skal da slet slet ikke være nervøs.. Jeg havde taget 10 kg på, da jeg var 20 uger henne. Nu har jeg taget 15 kg på, og er i uge 32. Jeg er slet ikke nervøs med vægten, for vil man af med den, så skal man nok komme det. Alle jeg kender, har smidt deres kg. rimelig hurtigt - og de har taget mere på end mig Jeg vejede 55 kg. inden graviditeten, og min jordmoder mente, at jeg skulle tage meget på, for at kunne bære en graviditet..

Anmeld

21. april 2010

oo

jeg er 15 uger idag og har ikke taget på endnu - men jeg har også nogle gode naturreserver som jeg er sikker på babymaven kører på lige p.t.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.