Gul plettet græsplæne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Munder skriver:

Jamen, så ville jeg som de andre skriver vente på solen og varmen, så vil græsset igen bliver fint og flot

Årh altså, det håber jeg virkelig! Jeg havde bare håbet på, at jeg selv kunne gøre et eller andet for at fremme den flotte grønne farve, foruden brug af kalk og gødning, som vi allerede har givet den for 3 uger siden.

Men tak for jeres besvarelser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Munder

Mathildesmor skriver:

Årh altså, det håber jeg virkelig! Jeg havde bare håbet på, at jeg selv kunne gøre et eller andet for at fremme den flotte grønne farve, foruden brug af kalk og gødning, som vi allerede har givet den for 3 uger siden.

Men tak for jeres besvarelser...

Kender alt til at være utålmodig....går også og hepper på træerne, så de springer ug og vi kan få noget grønt og flot at se på

Anmeld

21. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Munder skriver:

Kender alt til at være utålmodig....går også og hepper på træerne, så de springer ug og vi kan få noget grønt og flot at se på

Lige præcis!!!

Ha ha ha, gud hvor er jeg dog glad for at jeg ikke er den eneste....

Jeg er også ude HVER dag for at se til mine planter, som nu har fået lidt mere end "bare" knopper.... der er ligefrem begyndt at komme lidt grønt frem! Det er bare så dejligt

Anmeld

21. april 2010

Munder

Mathildesmor skriver:

Lige præcis!!!

Ha ha ha, gud hvor er jeg dog glad for at jeg ikke er den eneste....

Jeg er også ude HVER dag for at se til mine planter, som nu har fået lidt mere end "bare" knopper.... der er ligefrem begyndt at komme lidt grønt frem! Det er bare så dejligt

Anmeld

21. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Mathildesmor skriver:

Ok, så kan jeg også bedre forstå at I vælger at rive væk, for derefter at så nyt. Men vores er jo ikke mere end 2 år gammel, og normalt har vi simpelthen sådan en fin grøn plæne uden noget at sætte en finger på....

Hvis den ikke bliver fin og grøn over sommeren, så kan i jo bare efterså i sensommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.