At bukke under for pres (LANGT)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Delilah

Drop ham. Det kan ikke være rigtigt at han skal droppe dig på grund af familien. Han kan finde på at gøre det igen. Det er ham du skal være kærester med ikke familien!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Det første jeg tænker er..............hvorfor står din kæreste ikke op for dig, og får sat den der familie godt og grundtig på plads. SÅDAN behandler man ikke hinanden i en familie. De virker selvoptagede, umodne og intrigante. Stakkels dig, der aldrig ved om du er købt eller solgt.

Jeg tror desværre at det kommer til et opgør på et tidspunkt, for i danser jo efter deres pibe (så at sige), og det er der da ingen voksne mennesker der skal finde sig i.

Jeg var ALDRIG kommet på talefod med dem, efter den behandling de gav dig sidst. Mage til umodne og uintelligente mennesker.

Mit råd er: HOLD dem ud i strakt arm, og glid af. Hold dig fra dem, i det omfang det er muligt. Du kan jo godt gå hen og blive "syg" til div. drukfester, ikke??

Mette

Jeg prøver også og undgå at vi skal ting med dem og har også brugt den med og være "syg", men når jeg er syg, så er de jo ligeglade derfor kan min kæreste jo godt komme... Og grunden til det sidste flip hans mor fik var fordi min kæreste regnt faktisk var syg, det var meningen vi skulle ud og grille... Men min kæreste har brok i maven og fik et slags "anfald" han lå på toilet gulvet og kunne næsten ikke bevæge sig af kramper i maven, så vi skrev vi ikke kunne komme... Men hvad vi ikke vidste var at lige den dag ville de have renoveret deres garage og det havde min kæreste lovet og hjælpe med og derfor blev de sure og mente ikke vi gad hjælpe dem når de havde brug for hjælp...

Men det er også bare svært for min kæreste vil jo helst ikke miste dem, men han har sagt det er mig frem for dem...

Anmeld

22. april 2010

karina1980

Anonym skriver:

Jeg prøver også og undgå at vi skal ting med dem og har også brugt den med og være "syg", men når jeg er syg, så er de jo ligeglade derfor kan min kæreste jo godt komme... Og grunden til det sidste flip hans mor fik var fordi min kæreste regnt faktisk var syg, det var meningen vi skulle ud og grille... Men min kæreste har brok i maven og fik et slags "anfald" han lå på toilet gulvet og kunne næsten ikke bevæge sig af kramper i maven, så vi skrev vi ikke kunne komme... Men hvad vi ikke vidste var at lige den dag ville de have renoveret deres garage og det havde min kæreste lovet og hjælpe med og derfor blev de sure og mente ikke vi gad hjælpe dem når de havde brug for hjælp...

Men det er også bare svært for min kæreste vil jo helst ikke miste dem, men han har sagt det er mig frem for dem...

sådan som jeg læser det må din kæreste lære at sige fra, hans familie har tydeligvis ingen respekt for ham og ved præcis hvordan de skal køre på ham.

han mister dem ikke ved at sige fra, men i mister jeres forhold hvis han ikke gør.

det ville endda være rigtig sundt både for familien og ham at han lærte at sige fra

Anmeld

22. april 2010

Ansemusen

DET der skal du altså overhovedet ikke finde dig i at stå model til!!! Og din kæreste heller ikke! Hvis tingene er sådan som du beskriver dem (her tænker jeg på at vi kun har hørt din side af sagen omend du virker meget troværdig), så er det bare overhovedet ikke i orden at opføre sig sådan som de gør hverken overfor dig eller din kæreste! Jeg er målløs  Kan godt huske dit sidste indlæg, hvor du beskrev herlighederne, og der tænkte jeg også 'vor herre bevares!'

Jeg kan kun sige, at JEG kunne ikke holde til det og VILLE ikke holde til det! Din kæreste bliver nødt til at blive meget mere mand og forsvare dig, når de behandler dig på den måde. Desværre lyder det som om de er SÅ absurde i deres opførsel, at de næppe vil ændre sig ret meget uanset hvad. Men din kæreste burde tage meget afstand fra dem, hvis det er dig han vil være sammen med og han burde fortælle dem, at sådan skal de ikke behandle hans kæreste, som han i øvrigt elsker over alt på jorden!

At beskylde dig for at være utro osv. er bare en deal breaker i mit univers - kunne ikke tilgive det! Ikke med mindre jeg fik en gedigen undskyldning som også holdt vand i fremtiden!

Det gør mig rigtigt ondt på dine vegne! At elske en betyder ikke altid at man også elsker sin svigerfamilie, og det er bestemt ikke nemt! Jeg håber at du viser din kæreste denne tråd, så han måske kan bruge lidt af det vi skriver herinde - jeg håber det bedste for jer, det ville være så trist hvis de fik lov til at ødelægge jeres kærlighed

Anmeld

22. april 2010

Anonym trådstarter

Problemet er også bare at når vi endlig for taget afstand så for han dårlig samvittighed pågrund af sin elskede lillebror  på 9 år der går psykisk ned så snart der er nået galt, og min kæreste har tit fået i hovedt at det er hans skyld at hans søster gør det ene og det andet og at hans lillebror igen igen er gået ned og det for ham til og komme tilbage igen... det er blandt andet derfor vi skal til fest hos hans lillesøster imorgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.