DET der skal du altså overhovedet ikke finde dig i at stå model til!!! Og din kæreste heller ikke! Hvis tingene er sådan som du beskriver dem (her tænker jeg på at vi kun har hørt din side af sagen omend du virker meget troværdig), så er det bare overhovedet ikke i orden at opføre sig sådan som de gør hverken overfor dig eller din kæreste! Jeg er målløs
Kan godt huske dit sidste indlæg, hvor du beskrev herlighederne, og der tænkte jeg også 'vor herre bevares!'
Jeg kan kun sige, at JEG kunne ikke holde til det og VILLE ikke holde til det! Din kæreste bliver nødt til at blive meget mere mand og forsvare dig, når de behandler dig på den måde. Desværre lyder det som om de er SÅ absurde i deres opførsel, at de næppe vil ændre sig ret meget uanset hvad. Men din kæreste burde tage meget afstand fra dem, hvis det er dig han vil være sammen med og han burde fortælle dem, at sådan skal de ikke behandle hans kæreste, som han i øvrigt elsker over alt på jorden!
At beskylde dig for at være utro osv. er bare en deal breaker i mit univers - kunne ikke tilgive det! Ikke med mindre jeg fik en gedigen undskyldning som også holdt vand i fremtiden!
Det gør mig rigtigt ondt på dine vegne! At elske en betyder ikke altid at man også elsker sin svigerfamilie, og det er bestemt ikke nemt! Jeg håber at du viser din kæreste denne tråd, så han måske kan bruge lidt af det vi skriver herinde - jeg håber det bedste for jer, det ville være så trist hvis de fik lov til at ødelægge jeres kærlighed 
Anmeld