for 1 ½ år siden gik min forloved fra mig fordi hans familie fik ham til og tro på alt muligt lort om mig, blandt andet at jeg skulle have haft sex med 4 af hans venner til nogle af hans fester, og at jeg ødelagde hele den familie og kun var ude på og trække ham fra dem. Jeg havde i starten af forholdet haft det pisse godt med hele hans familie og vi var der tit, men efter 1 år ca. fik de nok af mig og var sure allesammen, og jeg har jo tit snakket med moderen om at når hun var sure på nogen vil hun helst have de holder sig væk og ikke snakker med hende. Så jeg tænkte det gør jeg så. En dag da min kæreste lige skulle hente noget hjemme hos sin mor va jeg med men jeg blev udenfor, fordi jeg ikke ville øre det værre. Da vi så var kommet hjem, fik min kæreste en sms fra hans mor om at jeg ikke skulle sætte et ben indenfor deres grund når jeg ikke kunne komme ind og sige hej...
Derefter fik den så hele armen. Min kæreste skulle igen på et tidspunkt ud og hente nået, og jeg ventede ude på vejen i bilen, det tog godt og vel en ½ time før han kom tilbage, og var sur og ked uden og sige nået.. Da vi kom hjem fortæller han at de allesammen har fortalt ham at jeg havde været sammen med de 4 venner (det har jeg ikke). Vi fik snakket ud om det og han troede ikke på det. et par dage efter holdt hans søster en fødselsdags druk fest, selvfølgelig uden mig. Min kæreste tog afsted, dagen efter har jeg stadig ikke hørt fra ham, hans mobil var slukket og jeg kunne jo ikke ringe til andre...
Da han så kom hjem var alt underligt mellem os, og et par dage efter fik jeg så beskeden at han ikke kunne mere...
Efterfølgende har jeg så fået afvide at hans familie fik ham til og bukke under for pres og at det var fordi han var bange for og miste dem...
Vi er nu sammen igen (allerede en måned efter), det blev fint mellem hans familie og mig igen og alt var godt...
NU er sagen så den at for et par dage siden skrev min kærestes søster om vi kom til hendes fest, men vi havde gamle planer sammen om at vi skulle have en længe ventet kæreste hygge weekwnd bare os to, men det faldt ikke i søsterns smag, for derefter fik han lange smser om at hun var så ødelagt indeni og ikke kunne holde skolen og alt det fordi hun manglede sin storbror og alt muligt som han bare fik lige i hovedt om han gjorde galt... Og så følsom som min kæreste nu er, så gjorde det ham jio self ked af det og vi sagde så vi ville komme og rykke vores weekwnd IGEN... Og kan mærke at alt er galt med ham, men ikke nok med det, så begyndte hans mor også igen, vi skriver tit til hende om hun vil med ud og handle og sådan , og vi spiser hos dem mindst en gang om ugen, det samme hos min familie... Nå men hun sendte en lang sms om at de følte sig udnyttet og at vi altid var sammen min familie, men aldrig med hans, kun når vi havde brug for og handle... Igen igen bliver min kæreste mere og mere nedtrykt, men skrev til hende at vi nok skulle lade være og skrive mere om hun så var glad, til det fik han at det bestemmer vi selv hun ville bare sige hvad de føler...
Puha, nå men hans søsters fest er på fredag og vi har stadig intet fundet ud af med moren og han vil ikke derhen hvis hun stadig er sur...
KORT FORTALT:
Nå men nu er mit problem så at fordi de før har fået ham vendt mod mig og fået ham til og gå fra mig, så er jeg bange for de gør det igen til den her fest...
Hvad kan jeg gøre????
Tak fordi I læste med og for jeres tålmodighed..

Anmeld