Hvad er bedst af sko, barnets allerførste sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Mira0911

Baagøe skriver:

Aner ikke hvordan kravlesko ser ud Har faktisk aldrig hørt om begrebet før...

K.h. Linda

Jeg havde heller aldrig hørt om det før... Jeg kan kun vente og se hvad Julie og faderen kommer hjem med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Pige2009

MoarJ skriver:

Jeg havde heller aldrig hørt om det før... Jeg kan kun vente og se hvad Julie og faderen kommer hjem med..

Hi hi Sæt lige et par billeder ind så

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

Baagøe skriver:

Hi hi Sæt lige et par billeder ind så

Skal nok lige smide nogen billeder ind, når de kommer hjem... Tror virkelig også de trænger til at shoppe selv de to, end at have mor med i baggrunden og sige "Nej det skal ikke være det og det"

De får helt lov til at vælge selv, og så holder jeg min mund når jeg ser dem.. Tror nu nok de skal finde nogen søde nogen...

Anmeld

21. april 2010

Pige2009

MoarJ skriver:

Skal nok lige smide nogen billeder ind, når de kommer hjem... Tror virkelig også de trænger til at shoppe selv de to, end at have mor med i baggrunden og sige "Nej det skal ikke være det og det"

De får helt lov til at vælge selv, og så holder jeg min mund når jeg ser dem.. Tror nu nok de skal finde nogen søde nogen...

Ha ha. Ja, det er det klassiske mønster Lauras far er nu mere konservativ end mig, hvad det angår, så det ville nok blive omvendt, hvis vi skulle købe sammen. Det er altid ham, der har ungerne med ud for at købe sko og jakker...

Anmeld

21. april 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Jeg bliver ligesom nød til at købe noget fodtøj til hende, når dagplejen siger det til mig hver dag, at nu skal der ske noget..

Dagplejen kræver, indesko som er lukket, ikke kondisko (Ikke direkte sko til at gå, når børn kan gå) ... Udendørs noget støvle agtigt noget med gummisål... Udenfor sidder hun bare i sandkassen, der går hun ikke rundt med hende..

Ok du skrev bare de trænet med at gå og hun skulle havde sko så det  jo det jeg går ud fra. og så længe de ikke kan gå selv må de heller ikke havde faste sko på. 

Jeg har aldrig hørt om kravle sko før hmm. Men alt det fodtøj Lucas har haft har altid været lukket til men stadig helt blødt indtil han kunne gå.

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Ok du skrev bare de trænet med at gå og hun skulle havde sko så det  jo det jeg går ud fra. og så længe de ikke kan gå selv må de heller ikke havde faste sko på. 

Jeg har aldrig hørt om kravle sko før hmm. Men alt det fodtøj Lucas har haft har altid været lukket til men stadig helt blødt indtil han kunne gå.

Jeg har ikke formuleret skidtet særlig godt...

Hun skal ikke have direkte sko til at gå i, for hun kan ikke gå selv... Hun skal have nogen indendørs et eller andet, bare ikke direkte sko...

Hvad har Lucas på udenfor, når han er i sandkasse eller andet?

Hun får ikke sko, men noget blødt fodtøj til inde og ude...

Anmeld

21. april 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Jeg har ikke formuleret skidtet særlig godt...

Hun skal ikke have direkte sko til at gå i, for hun kan ikke gå selv... Hun skal have nogen indendørs et eller andet, bare ikke direkte sko...

Hvad har Lucas på udenfor, når han er i sandkasse eller andet?

Hun får ikke sko, men noget blødt fodtøj til inde og ude...

Hi hi det kender jeg alt for godt når man ikke lige gør det ;) 

Jamen nu går Lucas jo så han har bare kondisko på.

Og hvis han ikke havde kunne gå havde han fået de der "sko" til flyverdragt de der helt bløde vandtætte nogen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.