Hvad er bedst af sko, barnets allerførste sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.201 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Mira0911

Håber der nogen som kan hjælpe og komme med fif...

Idag skal Julie og hendes far ud og købe sko... De allerførste sko hun skal have...

Dagplejen har bedt om nogen sko til når de er udenfor og er i sandkassen...

Og nogen sko til indendørs.. dagplejen er begyndt at gå meget rundt med hende, retter sagt "træne" hende til at gå.. Og der går ikke ret lang tid, før hun vrælter rundt...

Indendørs sko, der er kravlesko vel bedst?

Udenfor, er det vel bedst med noget støvle værk hvor der er gummisål på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Idag skal Julie og hendes far ud og købe sko... De allerførste sko hun skal have...

Og nogen sko til indendørs.. dagplejen er begyndt at gå meget rundt med hende, retter sagt "træne" hende til at gå.. Og der går ikke ret lang tid, før hun vrælter rundt...

det har skobutikkerne helt styr på... det afhænger meget af hendes fod:0)

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

ka-ri-na skriver:

det har skobutikkerne helt styr på... det afhænger meget af hendes fod:0)

Okey... så må de stå og hygge sig lidt og prøve lidt forskelligt fodtøj...

Anmeld

21. april 2010

Diana...

Jeg ville ALDRIG give et barn der ikke kan gå ordentligt sko på det kan ødelægge hendes føder! 

Og inden for det er jo bare bløde sutsko :)

Men NÅR hun begynder at gå skal hun op og finde de sko der passer bedst til hendes fod så det kan være alle mærker. Det vigtigste er at den sider som den skal men det hjælper de med i en sko butik ;)

Anmeld

21. april 2010

Pige2009

MoarJ skriver:

Kan et par bløde skindsutter ikke gøre det indenfor? Udendørs ville jeg prøve at finde et par gode Bundgaard sko.

K.h. Linda

Anmeld

21. april 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Okey... så må de stå og hygge sig lidt og prøve lidt forskelligt fodtøj...

men som hovedregel ville jeg ikke bruge faste sko når hun ikke går selv.... i kan risikere at hun ikke går ordentligt i dem...

jeg tænker sådan noget bundgaard prewalker sko noget.... i alt fald ikke med fast sål

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg ville ALDRIG give et barn der ikke kan gå ordentligt sko på det kan ødelægge hendes føder! 

Og inden for det er jo bare bløde sutsko :)

Men NÅR hun begynder at gå skal hun op og finde de sko der passer bedst til hendes fod så det kan være alle mærker. Det vigtigste er at den sider som den skal men det hjælper de med i en sko butik ;)

Jeg bliver ligesom nød til at købe noget fodtøj til hende, når dagplejen siger det til mig hver dag, at nu skal der ske noget..

Dagplejen kræver, indesko som er lukket, ikke kondisko (Ikke direkte sko til at gå, når børn kan gå) ... Udendørs noget støvle agtigt noget med gummisål... Udenfor sidder hun bare i sandkassen, der går hun ikke rundt med hende..

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

ka-ri-na skriver:

men som hovedregel ville jeg ikke bruge faste sko når hun ikke går selv.... i kan risikere at hun ikke går ordentligt i dem...

jeg tænker sådan noget bundgaard prewalker sko noget.... i alt fald ikke med fast sål

Jeg må have skrevet tråden fuldstændig forkert...

Indesko ikke sko som børn går i når de kan gå...

Undedørs støvler et eller andet, ikke noget som man bruger når man går.. Det skal bare være noget til når hun sidder i sandkassen...

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

Baagøe skriver:

Kan et par bløde skindsutter ikke gøre det indenfor? Udendørs ville jeg prøve at finde et par gode Bundgaard sko.

K.h. Linda

Jo det kan det sikkert godt..

Når dagplejen siger sko som bare er lukket, tænker jeg jo kravlesko... Det er jo ikke sko som sådan...

Anmeld

21. april 2010

Pige2009

MoarJ skriver:

Jo det kan det sikkert godt..

Når dagplejen siger sko som bare er lukket, tænker jeg jo kravlesko... Det er jo ikke sko som sådan...

Aner ikke hvordan kravlesko ser ud Har faktisk aldrig hørt om begrebet før...

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.