Hvornår teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvad med at vente til du skulle have haft mens?

K.h. Linda, som er 5 dage over tid

Jamen det vil jeg da helt sikkert også. Jeg skriver jo også at NU er for tidligt. Men det er bare inspireret af den tråd med alle dem der "tester" i fx. april. Hvordan kan de sætte en dato for det?

Jeg har ikke tænkt mig at teste før nogle dage eller en uge efter mens skulle ha' været kommet. Det kan jo sagtens være den kommer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jamen det vil jeg da helt sikkert også. Jeg skriver jo også at NU er for tidligt. Men det er bare inspireret af den tråd med alle dem der "tester" i fx. april. Hvordan kan de sætte en dato for det?

Jeg har ikke tænkt mig at teste før nogle dage eller en uge efter mens skulle ha' været kommet. Det kan jo sagtens være den kommer. 

Jeg må være dig svar skyldig omkring alt det med testeriet, for jeg blev selv gravid på P-piller, men er det ikke noget med, at der er en dato, man tidligst kan teste?

Håber sådan for dig, at den røde dame afventer sit besøg

K.h. Linda

Anmeld

23. april 2010

Maria-s

Uhh jeg sidder i samme båd som dig... har heller aaaaaldrig tænkt over det der med hvor lang tid der er gået.. Jeg havde min sidste, første mens dag den 4 april men ved heller ikke hvornår jeg vil kunne teste.. Meen tænker at her når der (forhåbentlig!!) er gået en måned og jeg ikke har fået mens, den 3-4 Maj, så skal testen frem..

Krydser mine fede fingre for at du her sikkert omkring den 1. maj står med 2 streger der lyser foran dig

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Uhh jeg sidder i samme båd som dig... har heller aaaaaldrig tænkt over det der med hvor lang tid der er gået.. Jeg havde min sidste, første mens dag den 4 april men ved heller ikke hvornår jeg vil kunne teste.. Meen tænker at her når der (forhåbentlig!!) er gået en måned og jeg ikke har fået mens, den 3-4 Maj, så skal testen frem..

Krydser mine fede fingre for at du her sikkert omkring den 1. maj står med 2 streger der lyser foran dig

tak skal du ha' og håber for dig at der er gevinst

Iflg Bavianis' beregner kunne jeg teste igår, men ved jo ikke hvor lang min cyklus er. Men den røde dame har da ikke vist sig endnu.

Anmeld

28. april 2010

Maria-s

Efter en masse dage med murren i maven (synes det mærkedes anderledes end normale mens smerter) fik jeg besøg af malermesteren  Men ok hvad kunne jeg også forvente. Heldet for at blive gravid lige efter man har smidt pillerne er vel ikke særlig høj.... Så jeg håber bare at der ikke kommer uventet gæster næste måned....

Krydser fingre for dig og håber snart at kunne læse at du har fået 2 røde streger at se!

Anmeld

28. april 2010

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Efter en masse dage med murren i maven (synes det mærkedes anderledes end normale mens smerter) fik jeg besøg af malermesteren  Men ok hvad kunne jeg også forvente. Heldet for at blive gravid lige efter man har smidt pillerne er vel ikke særlig høj.... Så jeg håber bare at der ikke kommer uventet gæster næste måned....

Krydser fingre for dig og håber snart at kunne læse at du har fået 2 røde streger at se!

Øv

Men ja, op på hesten næste måned og spær døren for uvedkommende gæster.

Her er der ikke kommet besøg endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.