Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havde sidste menstruations første dag den 29.marts ... cirka.
Hvornår kan der testes?
Ved godt det er alt for tidligt nu, er jo ikke engang ovre det tidspunkt hvor mens bør komme, men er frygtelig utålmodig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg havde samme dato som dig.... jeg kunne se positiv streg i går såååå prøv
Anonym skriver: Havde sidste menstruations første dag den 29.marts ... cirka. Hvornår kan der testes? Ved godt det er alt for tidligt nu, er jo ikke engang ovre det tidspunkt hvor mens bør komme, men er frygtelig utålmodig.
Kommer lidt an på hvor lang din cyklus er..??
mortilfreja skriver: Kommer lidt an på hvor lang din cyklus er..??
Åhh det har jeg slet ikke styr på. Mens kommer når den kommer, men om det er 25, 28 eller 33 dage aner jeg ikke.
Topp skriver: jeg havde samme dato som dig.... jeg kunne se positiv streg i går såååå prøv
Vildt, at du har kunne teste allerede 3 uger efter mensstart...!! Tror jeg tester også så Og hvis jeg ikke har sagt det, så TILLYKKE
Prøv måske at se på det link jeg har smidt under "Ægløsningskalender".
Hvad med at vente til du skulle have haft mens?
K.h. Linda, som er 5 dage over tid
Baagøe skriver: Hvad med at vente til du skulle have haft mens? K.h. Linda, som er 5 dage over tid
Gud er du 5 dage over tid?? Hvad siger testen??
mortilfreja skriver: Gud er du 5 dage over tid?? Hvad siger testen??
Øhm, jeg har ikke testet. Har kun haft mens 2 gange siden fødsel i oktober. Men se lige min tråd. Det er nemlig lidt mystisk...https://www.baby.dk/debat/46817pi1/kend-din-krop/regelmaessig-mens-efter-foedsel.aspx
Bavianis skriver: Prøv måske at se på det link jeg har smidt under "Ægløsningskalender".
Taark. Den vil jeg prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128