Ida's fremtid....................eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Skouboe

Jeg sidder også og bliver helt gal på dem...

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til dem og forklare dem pænt og roligt at du er uenig i deres afgørelse, og derfor har tænkt dig at klage, så ud vil gerne have en klagevejledning og du vil også gerne bede om en skriftlig begrundelse for hvorfor de totalt ignorerer den faglige konsulents anbefaling.

Dernæst vil jeg også bede om aktindsigt - der kan sagtens stå en eller anden kommentarer, der gør at de pludselige mener at I som familie ikke kan magte hende...

Uanset hvad I ender med at gøre, så held og lykke og masser af kram herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Barbamama

Ej hvor langt ude.... Ja dem der skal hjælpe en er nogle gange dem der bremser allermest..... Uha altså... jeg håber I finder en god løsning som I bliver glade for...

Anmeld

21. april 2010

JustAnotherName

Jeg er simpelthen målløs!!

Hvordan kan de vrage de ekspert-udtalelser, der er frembragt?!
Det handler helt sikkert om kroner/ører, men helt ærligt! Det er en lille pige, det handler om...

Hørt!!

Jeg er også både målløs og mundlam. Sikke en omgang ballade.
- Tag dog at se på familien, og menneskerne i det!!! Skide kommunefolk!

Øv altså, søde Mette   

Anmeld

21. april 2010

helora

Øv, for pokker. Bliver helt flov over selv at være en af 'kommunefolkene' (dog ikke i Århus) . Hvor er det forargrende, at nogle forvalter lovgivningen som det passer dem, uden blik for, hvad der er bedst for Ida og jer. Noget helt andet er, at det er en fuldstændig ulogisk tankegang, der præsteres i dette tilfæle, da det alt andet lige vil være dyrere for kommunen at sende Ida i en specialinstitution i et halvt år, end det ville være at give dig tabt arbejdsfortjeneste. Men må desværre sande, at logik ofte kan synes som en by i Rusland i det offentlige.

Hvis de holder fast i den afgørelse vil jeg råde jer til at klage. Håber alt løser sig til det bedste for jer.

Anmeld

21. april 2010

Ida.

Aaarh men altså Mette hvad f***** sker der lige...jeg får lyst til at råbe eder og forbandelser på jeres vegne  det er jo bare fuldstændig langt ude med alt det I og lille Ida skal stå model til!!

Anmeld

21. april 2010

ooo

Hvor er det bare noget rod I skal stå model til. Og hvor er I stærke, for det kan ikke være nemt at gå rundt og ikke vide hvad der skal ske.

Jeg håber sådan for jer, at der bliver fundet en løsning, så alle I jeres familie bliver tilgodeset, både Ida, men også dig og Jan, så I ikke skal kæmpe sådan mere.

Metha

Anmeld

22. april 2010

lion

Nej hvor bliver jeg bare harm på dine vegne. Det kan da ikk være rigtigt at de beder om andres hjælp og indsigt for ikk at følge den.

Jeg håber at I snart for noget konkert at vide og som i kan bruge til noget.

Jeg kender godt til det med bare at være et sags nr og at de ikk altid tager hensyn til at der en person bag sags nummeret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.