Ynk ynk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
26 svar
0 synes godt om
21. april 2010

LauraLW

Lykken er IKKE:

At få Brystbetændelse og høj feber når man har en baby på 3 uger.
At være helt alene hjemme da mandens barsel sluttede igår.
At have en stædig unge der nægter at sove.
og være mig der ikke har kræfter til at trille hende en tur.

Ynk, suk, ak og ve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Laulund87

du får lige en

Og jeg kender det hele alt for godt men det skal nok blive bedre

Anmeld

21. april 2010

Moar'en

Sender dig lige en stor . havde selv brystbetændelse, men havde heldigvis min mand til at hjælpe ellers ved jeg da ikke hvad jeg havde gjort. Har du været inde og få penicilin?

LauraLW skriver:

Lykken er IKKE:

Ynk, suk, ak og ve.

Anmeld

21. april 2010

Tulle28

Åh din stakkel - du får også lige en ordentlig krammer af mig!!

Jeg har dog ikke brystbetændelse, men manden min er også startet på job igen idag, så jeg sidder også alene hjemme for første gang idag... Og faktisk også med en baby der for første gang ikke ville sove efter morgenmaden. Uuuuh altså.

Hvad gør du med din når hun ikke vil sove (når nu du ikke kan komme ud og trille)? Jeg har lagt hende i liften alligevel efter et par gab og så har hun ligget og kigget lidt rundt og snakket... Og så får mor her vildt dårlig samvittighed og tænker om jeg så skal tage hende op så vi kan have lidt hyggetid, men er lidt bange for at hun så bliver overstimuleret... For hun ER jo træt! Ååh det er svært at være mor synes jeg.

Knus Tulle, mor til Anna på 23 dage idag

Anmeld

21. april 2010

Ni-ko-li-ne

LauraLW skriver:

Lykken er IKKE:

Ynk, suk, ak og ve.

stort knus søde

det bliver bedre!

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

åh for pokker, søde! hvor træls

Jeg kan virkelig anbefale kamillethe med en lille bitte smule sukker i hvis hun vil tage flasken. Det får næsten alle børn til at dratte omkuld, for de går jo helt i selvsving når de bliver overtrætte!!!

Kamillethe hjælper på Laura.. Bare ikke give dem for meget, for det fylder jo maven, uden de bliver mætte - og så skal du regne med lidt ekstra våde bleer

Håber det virker og at din brystbetændelse hurtigt bliver bedre!

Pas på dig selv!!

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tulle28 skriver:

Åh din stakkel - du får også lige en ordentlig krammer af mig!!

Jeg har dog ikke brystbetændelse, men manden min er også startet på job igen idag, så jeg sidder også alene hjemme for første gang idag... Og faktisk også med en baby der for første gang ikke ville sove efter morgenmaden. Uuuuh altså.

Hvad gør du med din når hun ikke vil sove (når nu du ikke kan komme ud og trille)? Jeg har lagt hende i liften alligevel efter et par gab og så har hun ligget og kigget lidt rundt og snakket... Og så får mor her vildt dårlig samvittighed og tænker om jeg så skal tage hende op så vi kan have lidt hyggetid, men er lidt bange for at hun så bliver overstimuleret... For hun ER jo træt! Ååh det er svært at være mor synes jeg.

Knus Tulle, mor til Anna på 23 dage idag

se evt. mit svar ang. godt råd til det med søvnen! Jeg kender det alt for godt, men vi har fundet en super løsning

Anmeld

21. april 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Lykken er IKKE:

Ynk, suk, ak og ve.

Hej søde:0)

Først en kæmpe krammer.

Dernæst, så åhh, var næsten igennem samme helvede, for det er nærmest hvad det var. Da mælken faldt til troede jeg da jeg skulle dø, var meget værre en da jeg fik Asta, kunne intet, dernæst brystspndinger der tager livet af en og jeg kunne blive ved. Anton kunne ikke få fat, så sad med brystpumpe for at lætte trykket og suttebrikker for at han kunne få fat. Havde så meget mælk a jeg måtte skifte bluse en gang i timen da den seriøst var gennemblødt.

Da det havde stået på i over en uge, sagde jeg NOPE ikke mere, så fik to piller og en masse sutteflasker og min krop tilbage uden smerter feber osv:0) Amning er bare ikke for mig, der er alt alt alt for store gener ved det........

En uge efter jeg hvade fået piller så fik jeg så brystbetændelse, og åhh det er jo skrækkeligt så ondt detkan gøre.

Så jeg føler med dig......

Det med mandens brsel er slut, jo det kender jeg også, Kenny startede eter 9 dage på arbejde, og var så æk i 12 dage, hjemme i 2 og er nu afsted igen og kommer først hjem næste fredag kl 21:0)

Åhh føler virkelig med dig, ville ønske jeg boede lge ved siden af dig, så kom jeg og gav en hjælpende hånd:0)

Knus

Anmeld

21. april 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Lykken er IKKE:

Ynk, suk, ak og ve.

Hej søde:0)

Først en kæmpe krammer.

Dernæst, så åhh, var næsten igennem samme helvede, for det er nærmest hvad det var. Da mælken faldt til troede jeg da jeg skulle dø, var meget værre en da jeg fik Asta, kunne intet, dernæst brystspndinger der tager livet af en og jeg kunne blive ved. Anton kunne ikke få fat, så sad med brystpumpe for at lætte trykket og suttebrikker for at han kunne få fat. Havde så meget mælk a jeg måtte skifte bluse en gang i timen da den seriøst var gennemblødt.

Da det havde stået på i over en uge, sagde jeg NOPE ikke mere, så fik to piller og en masse sutteflasker og min krop tilbage uden smerter feber osv:0) Amning er bare ikke for mig, der er alt alt alt for store gener ved det........

En uge efter jeg hvade fået piller så fik jeg så brystbetændelse, og åhh det er jo skrækkeligt så ondt detkan gøre.

Så jeg føler med dig......

Det med mandens brsel er slut, jo det kender jeg også, Kenny startede eter 9 dage på arbejde, og var så æk i 12 dage, hjemme i 2 og er nu afsted igen og kommer først hjem næste fredag kl 21:0)

Åhh føler virkelig med dig, ville ønske jeg boede lge ved siden af dig, så kom jeg og gav en hjælpende hånd:0)

Knus

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

åh for pokker, søde! hvor træls

Jeg kan virkelig anbefale kamillethe med en lille bitte smule sukker i hvis hun vil tage flasken. Det får næsten alle børn til at dratte omkuld, for de går jo helt i selvsving når de bliver overtrætte!!!

Kamillethe hjælper på Laura.. Bare ikke give dem for meget, for det fylder jo maven, uden de bliver mætte - og så skal du regne med lidt ekstra våde bleer

Håber det virker og at din brystbetændelse hurtigt bliver bedre!

Pas på dig selv!!

Uha de sundhedsplejerske er slet ikke til at blive kloge på...

Min fraråder at jeg bruger det, hun siger det hjælper ikke en dyt...

Hmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.