LauraLW skriver:
Lykken er IKKE:
At få Brystbetændelse og høj feber når man har en baby på 3 uger.
At være helt alene hjemme da mandens barsel sluttede igår.
At have en stædig unge der nægter at sove.
og være mig der ikke har kræfter til at trille hende en tur.
Ynk, suk, ak og ve.
Hej søde:0)
Først en kæmpe krammer.
Dernæst, så åhh, var næsten igennem samme helvede, for det er nærmest hvad det var. Da mælken faldt til troede jeg da jeg skulle dø, var meget værre en da jeg fik Asta, kunne intet, dernæst brystspndinger der tager livet af en og jeg kunne blive ved. Anton kunne ikke få fat, så sad med brystpumpe for at lætte trykket og suttebrikker for at han kunne få fat. Havde så meget mælk a jeg måtte skifte bluse en gang i timen da den seriøst var gennemblødt.
Da det havde stået på i over en uge, sagde jeg NOPE ikke mere, så fik to piller og en masse sutteflasker og min krop tilbage uden smerter feber osv:0) Amning er bare ikke for mig, der er alt alt alt for store gener ved det........
En uge efter jeg hvade fået piller så fik jeg så brystbetændelse, og åhh det er jo skrækkeligt så ondt detkan gøre.
Så jeg føler med dig......
Det med mandens brsel er slut, jo det kender jeg også, Kenny startede eter 9 dage på arbejde, og var så æk i 12 dage, hjemme i 2 og er nu afsted igen og kommer først hjem næste fredag kl 21:0)
Åhh føler virkelig med dig, ville ønske jeg boede lge ved siden af dig, så kom jeg og gav en hjælpende hånd:0)
Knus
Anmeld