møgunge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Milka

de sidste to aftener er lilja vågnet ved nitiden og har bare skreget indtil jeg tager hende op og over i min seng hvor hun så knokler løs med at sætte sig op, lægge sig ned, sætte sig op, lægge sig ned, så sover hun lidt hun 10 minutter og så ellers forfra igen. hvis jeg lægger hende tilbage i sin egen seng SKRIGER hun helt hysterisk i lang tid, går fuldstændig i selvsving. dette varede til kl. 3 i nat

jeg ved godt at hun kan alle disse nye motoriske ting og selvfølgelig skal fyre den af om natten, men altså, hvad er der i vejen med hendes egen seng? hun begynder at skrige og lave flitsbue bare vi nærmer os den!

hvad er det for noget? hjælp mig ladies! hvad kan jeg gøre? er TRÆT og SUR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Milka

ved godt at det er tigertid men sådan her plejer det ikke at komme til udtryk ...

Anmeld

21. april 2010

Vinker

de sidste to aftener er lilja vågnet ved nitiden og har bare skreget indtil jeg tager hende op og over i min seng hvor hun så knokler løs med at sætte sig op, lægge sig ned, sætte sig op, lægge sig ned, så sover hun lidt hun 10 minutter og så ellers forfra igen. hvis jeg lægger hende tilbage i sin egen seng SKRIGER hun helt hysterisk i lang tid, går fuldstændig i selvsving. dette varede til kl. 3 i nat

jeg ved godt at hun kan alle disse nye motoriske ting og selvfølgelig skal fyre den af om natten, men altså, hvad er der i vejen med hendes egen seng? hun begynder at skrige og lave flitsbue bare vi nærmer os den!

Ååååh hvor jeg dog kan nikke genkendende til det du skriver. Sådanne nætter har vi godt nok også haft en del af og de har virkelig være belastende! Jeg ved ikke helt hvorfor Niklas Emil gjorde det, men pludselig gik det bare over igen. Han har også meget med at når han er inde i sengen hos os så kravler han op og ligger sig PÅ mit hoved og hals så jeg er ved at blive kvalt, men der vil han bare ligge. Ofte er jeg ved at blive møflet helt ud af sengen. Vi har godt nok sovet på mange mærkelige måder efterhånden, men når man bare er max udkørt så overgir man sig bare!

Håber virkeligt snart at Lilja får et fornuftigt forhold til sin seng igen!

Anmeld

21. april 2010

Milka

Vinker skriver:

Ååååh hvor jeg dog kan nikke genkendende til det du skriver. Sådanne nætter har vi godt nok også haft en del af og de har virkelig være belastende! Jeg ved ikke helt hvorfor Niklas Emil gjorde det, men pludselig gik det bare over igen. Han har også meget med at når han er inde i sengen hos os så kravler han op og ligger sig PÅ mit hoved og hals så jeg er ved at blive kvalt, men der vil han bare ligge. Ofte er jeg ved at blive møflet helt ud af sengen. Vi har godt nok sovet på mange mærkelige måder efterhånden, men når man bare er max udkørt så overgir man sig bare!

Håber virkeligt snart at Lilja får et fornuftigt forhold til sin seng igen!

det er som at have et mærkeligt lille overgearet dyr i sengen som bare er allevegne og som man hele tiden skal holde øje med ikke falder ud over kanten.

det mærkelige er at hun aldrig nogensinde vil være/sove i min seng, nu er det som hun pludselig vil være meget tæt (men ikke sove)

Anmeld

21. april 2010

anna-jonas

Jamen..............for dælen. Tænk hvis det var os, der lige pludselig kunne en masse nyt. Man bliver da helt høj, og ekstra tryghedssøgende.

Jeg husker vist, at Luca havde en periode, hvor hun stod op i hendes seng hele tiden, og at du måtte ind og lægge en overtræt pige ned, igen og igen og igen.............er det ikke korrekt. Det forsvandt jo lige pludseligt, ikke?? Det samme gør det her med Lilja.................er jeg sikker på. Men hårdt er det.................og især fordi du altid er sammen med bøtterne, og ingen aflastning har.

Knus Mette

Anmeld

21. april 2010

Karo

Nu har jeg ikke selv prøvet det med Marcus, så jeg har ingen gode råd. Men jeg vil virkeligt håbe for dig at der er ro på inat så du kan få sovet.

Anmeld

21. april 2010

Vinker

Milka skriver:

det er som at have et mærkeligt lille overgearet dyr i sengen som bare er allevegne og som man hele tiden skal holde øje med ikke falder ud over kanten.

det mærkelige er at hun aldrig nogensinde vil være/sove i min seng, nu er det som hun pludselig vil være meget tæt (men ikke sove)

Ja det er virkelig stressende at have en unge der bøvler max rundt i ens seng midt om natten. Heldigvis er det blevet MEGET bedre med Niklas Emil. Nu vil han gerne ligge og holde i hånd hvis han af en eller anden grund ender i vores seng. Og så eeeelsker han at sove ovenpå Mortens hovedpude så når han ikke vil sove om aftenen så er tricket lige at ligge Mortens pude ned i hans seng og så sover han som regel kort tid efter

Anmeld

21. april 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

hvor er det bare træls altså...

men jeg er sikker på at det går over igen, hun gider bare ikke lige i seng... der er helt sikkert ikke noget galt med hendes seng for så ville hun ikke falde i søvn i første omgang;0)

jeg tror du gør det bedste ved at give hende den tryghed hun kræver... men det er svært for de fleste fagbøger siger man skal lægge dem ned igen igen og igen og sidde med en hånd hos dem eller noget så de føler man er der... men det ville Nikoline aldrig finde sig i når hun tager de ture...

Anmeld

21. april 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Jamen..............for dælen. Tænk hvis det var os, der lige pludselig kunne en masse nyt. Man bliver da helt høj, og ekstra tryghedssøgende.

Jeg husker vist, at Luca havde en periode, hvor hun stod op i hendes seng hele tiden, og at du måtte ind og lægge en overtræt pige ned, igen og igen og igen.............er det ikke korrekt. Det forsvandt jo lige pludseligt, ikke?? Det samme gør det her med Lilja.................er jeg sikker på. Men hårdt er det.................og især fordi du altid er sammen med bøtterne, og ingen aflastning har.

Knus Mette

jo, havde noget lignende med luca, men hun græd aldrig! hun havde bare en fest over at kunne rejse sig op. det der faktisk skulle til dengang var at jeg ændrede min holdning ved at indse at der ikke er noget galt i at de rejser sig op i sengen. det her med lilja er anderledes.

Anmeld

21. april 2010

Lilletrold

Jeg slutter mig som altid til Mette, og tror også det er alt det nye der sker med motorikken, som gør hun ikke vil sove. August sover også mega dårligt. Han er ikke til at få i seng, han sover højst 1 time og et kvarter i vuggestuen, og vågner før fanden for sko på. Tror bare vores børn bliver mere og mere selvstændige og bevidste om de ting der sker omkring dem, og vil egentlig bare have mere. August er umætteligt. Han farer rundt, og de mange dage med godt vejr, har været så godt for ham, så han kunne brænde noget energi af udenfor. Men søvn er bare vores kæreste eje og det er møg hårdt når de ikke vil. Bare glæd dig til kan selv og vil selv perioden, som så småt er startet herhjemme Vil du have flyverdragt på August ? nej. Jo du skal. Okey så, men så alligevel nej og så smider han sig på gulvet og græder !!! Oh my god are you my kid ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.