Er jeg den eneste som bruger børne størrelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Muffinmus

næ, jeg har også tit købt børnetøj...men nu sidder der ige et kg elelr 2 for meget til at alt passer desværre:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

mamalicious

MoarJ skriver:

Nogen der må hoppe i børne størrelser?

Jeg var idag ude og købe regntøj...

Jeg er ikke særlig høj.. 168 høj...

Jeg skal ned i et sæt regntøj som er til en 14 årige... sådan har det altid været med tøj stort set...

Kan for det meste komme i alm. voksen tøj.. Og til tider hoppe i børne størrelse...

Nogen synes det er kanon skægt at jeg skal ned i den størrelse... Jeg kan ikke se det sjove i det, jeg er ikke højere end jeg er, og sådan er det jo bare...

Jeg er 163 cm lav , og jeg ville være mere end stolrt, hvis jeg kunne hoppe i str.168.............. MEN ak , er liiiiiige lidt for stor i bredden

Anmeld

20. april 2010

Plysbjørnen

MoarJ skriver:

Nogen der må hoppe i børne størrelser?

Jeg var idag ude og købe regntøj...

Jeg er ikke særlig høj.. 168 høj...

Jeg skal ned i et sæt regntøj som er til en 14 årige... sådan har det altid været med tøj stort set...

Kan for det meste komme i alm. voksen tøj.. Og til tider hoppe i børne størrelse...

Nogen synes det er kanon skægt at jeg skal ned i den størrelse... Jeg kan ikke se det sjove i det, jeg er ikke højere end jeg er, og sådan er det jo bare...

Altså jeg er ca 162 og jeg bruger Large/Ekstra Large, ja det er lidt for langt i benene men det kan man altså sy op...

Anmeld

20. april 2010

Christinahr

Næ, har aldrig overvejet det med tøj. har en veninder der er en 158-160 høj og jeg ved hun ofte kigger i hm´s børneafdeling.

Tilgegæld køber jeg mine fodboldstøvler i børnestørrelse og får dem til halv pris

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

BetteFis skriver:

Altså jeg er ca 162 og jeg bruger Large/Ekstra Large, ja det er lidt for langt i benene men det kan man altså sy op...

Ved godt bukser kan lægges op...

Nu er det mere regntøj og jakker...

Anmeld

21. april 2010

karina1980

altså når jeg når ned på de 60-62 kg den ene gang om året det sker, så hopper jeg fint i børnetøj(jakker osv)

men bukserne har jeg fået en for bred mås til, efter at have fået børn.

min sko er dog som regel købt i børnestr. da jeg bruger 36-37 og det er efterhånden blevet til en børnestr. ihvertfald i kondisko

Anmeld

21. april 2010

Vinker

Jeg er 1,60 høj/lav men plejer nu godt at kunne passe voksentøj uden problemer, men kan også passe det store børnetøj.

Har arbejdet i en butik med børnetøj og har derfor købt en del i str 16 år. Det er jo efterhånden lige så moderne og smart som det der sælges til vokse - Tænk at vi efterhånden går helt ens klædt :s

Har også solgt en del Peak Performance jakker i soft shell i str 16 år til damer. Var også selv ved at købe en af dem, men valgte istedet voksenmodellen da der var en bedre pasform i den.

Anmeld

21. april 2010

Ina33

Åhhh ja jeg kender det.....

Jeg måler 150 cm., og ind imellem må jeg købe især overtøj i børnestørrelser.... (Senest skijakke)

Almindleigt tøj køber jeg i xs, jeg synes ikke rigtig "formen" i børnetøj passer til min form...

Men ja jeg synes faktisk det er møgbelastende!!!!

Louise

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

Loppe skriver:

Åhhh ja jeg kender det.....

Jeg måler 150 cm., og ind imellem må jeg købe især overtøj i børnestørrelser.... (Senest skijakke)

Almindleigt tøj køber jeg i xs, jeg synes ikke rigtig "formen" i børnetøj passer til min form...

Men ja jeg synes faktisk det er møgbelastende!!!!

Louise

Stort set alt overtøj, skal jeg have i børne str.

Almindelig tøj er så ikke så tit... Der skal for det mest i en m/l i trøjer.. Medium i føtex er noget mindre end de er i Bilka...

Bukser er faktisk også lidt større i Bilka end føtex...

Anmeld

21. april 2010

mullesmith2

Jeg gad sku godt at kunne hoppe i en str. 14- 16 år. men det kommer nok ik lige til at ske eftersom jeg vejer 108kg men dog kun er 166cm høj.  Hilsen Mulle 7+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.