Er jeg den eneste som bruger børne størrelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.964 visninger
31 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Mira0911

Nogen der må hoppe i børne størrelser?

Jeg var idag ude og købe regntøj...

Jeg er ikke særlig høj.. 168 høj...

Jeg skal ned i et sæt regntøj som er til en 14 årige... sådan har det altid været med tøj stort set...

Kan for det meste komme i alm. voksen tøj.. Og til tider hoppe i børne størrelse...

Nogen synes det er kanon skægt at jeg skal ned i den størrelse... Jeg kan ikke se det sjove i det, jeg er ikke højere end jeg er, og sådan er det jo bare...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

ivfmarie

fnis.. jeg har faktisk en fritidsdragt fra nike i str 168 og et par nederdele i str 16 år... (og jeg synes jeg trænger til at smide et par deller!?)

Anmeld

20. april 2010

4xGreve

der må jeg også hoppe med jeg kan nemt hoppe ned i børne str. da jeg ikke er højer og tykker end jeg er... Manden syntes det kan være lidt pinligt hehe

Anmeld

20. april 2010

Honningblomst

Nej, det har jeg godt nok aldrig oplevet men har nu heller ikke overhoved tænkt på at købe børnetøj til mig...jeg er endda lavere end dig...men voksentøj til voksen Eva...

Anmeld

20. april 2010

Mira0911

Kan ikke se noget pinligt i det.. Sådan er det jo bare med nogen mennesker... Jeg har slet ikke problemer med det...

Kan slet ikke se, hvad vennerne ser det sjove i det...

Anmeld

20. april 2010

LinLin

Ork nej - det bruger jeg da også indimellem Den fleecetrøje jeg har nu (er i uge 20) er str 158/164  Kan huske jeg sparede 500 kr på en FILA-jakke engang ved at købe den i børnestørrelse og 200 kr på en Diesel-trøje - så indimellem er det helt fint ikke at være så stor  (er i øvrigt 158, så du er da høj! )

Anmeld

20. april 2010

Mira0911

Eva skriver:

Nej, det har jeg godt nok aldrig oplevet men har nu heller ikke overhoved tænkt på at købe børnetøj til mig...jeg er endda lavere end dig...men voksentøj til voksen Eva...

Nu ikke fordi alt mit tøj er børnetøj... F.eks regntøjet er børne str... For det meste er mit tøj også voksent tøj...

Anmeld

20. april 2010

Honningblomst

Nu ikke fordi alt mit tøj er børnetøj... F.eks regntøjet er børne str... For det meste er mit tøj også voksent tøj...

Nej, den fangede jeg godt... men stadig, så har jeg ikke engang tænkt den tanke... men jeg har nu også lidt for meget kvinderøv og babser til at presse mig ned i teentøj..

Anmeld

20. april 2010

Mira0911

Mor til David skriver:

Ork nej - det bruger jeg da også indimellem Den fleecetrøje jeg har nu (er i uge 20) er str 158/164  Kan huske jeg sparede 500 kr på en FILA-jakke engang ved at købe den i børnestørrelse og 200 kr på en Diesel-trøje - så indimellem er det helt fint ikke at være så stor  (er i øvrigt 158, så du er da høj! )

Ah... Måske dem der er mindre end mig, synes jeg er høj...

Anmeld

20. april 2010

Mira0911

Eva skriver:

Nej, den fangede jeg godt... men stadig, så har jeg ikke engang tænkt den tanke... men jeg har nu også lidt for meget kvinderøv og babser til at presse mig ned i teentøj..

Så er det heller ikke lige nemt og klemme sig i den str...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.