fuldstændig måløs dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

foto på lærred

Vi eeelllsker vores dp. Ville ikke bytte for noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

line melias mor

frkmartin skriver:

Min datter skal helt klart i dagpleje. Min mor er selv dagplejer, og jeg ved hvor meget de gør ud af det med bland nye kurser og udvikling af dagplejerne hver især. 

Jeg vil helt klart vælge en dagplejer hvor der er faste rammer og tryghed med højest 5 børn, hvor jeg fornemmer at der er flere børn til hver pædagog i en vuggestue. Jeg tror selv at barnet får mere ud af det i en dagpleje, hvor dagplejeren nemmere kan se hvert barn an + stimulere hvert barns svage såvel som stærke sider, i og med at det er så koncenteret omkring de børn der nu engang er i dagplejen.

det var i legestuen hvor dagplejeren nogen gange kan få tidligere fri og så skal de andre dagplejere tage over. overvejede først at hente hende tidligt når de skal i legestue men det skal jo ikke gå ud over min datter og som en anden klog kvinde skrev herinde så er der jo heldigvis mange børn der har det godt. der vil sikkert altid være fejl vi er jo kun mennesker

men du har helt ret jeg har det også bedre med at der ikke er så mange børn og hun kun knytter sig til en bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.