hej tøser skal her om nogle måneder til at aflevere min datter i dagpleje. har vaklet længe mellem dagpleje og vuggestue men da jeg begynder i skole igen og ikke er sikker på en vuggestue plads blev det dagplejeren.
nu er jeg så kommet rigtig meget i tvivl. er inde i en face hvor jeg er så angst for at lade prinsessen sove alene(vuggedød) og det at skulle aflevere hende til en der skal passe på hende hver dag og har anvaret for hende ja det er næsten ikke til at bærer. selvfølgelig ved jeg at jeg nok skal blive tryg med det med tiden.
nu er det bare sådan at jeg sad og læste fyens stiftiende og så popper der en artikel op om et barn på halvandet år der blev glemt i legestuen af dagplejeren. da forældrene kom kunne de ikke finde hende men moderen syntes alligevel hun kunne hører noget skrige inde i skuret. ganske rigtigt der ligger hendes lille prinsesse med hovedet nede i madrassen og næsten udmattet af at græde. dagplejeren virkede ikke synderligt berørt at situation.
derudover fortalte en veninde mig at de i legestuen havde "glemt" at skifte hendes datter så afføringen var helt hård da hun kom og hentede hende. nu har jeg bare fået en rigtig skræk for dagplejer og har virkelig brug for at hører jer der har børn i dagpleje hvordan har det fungeret for jer og har i været glade for det?
mange knus Line
Anmeld