Positiv blodprove - men bloder nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Ansemusen

Min veninde blødte de første mange måneder rigtigt menstruationsagtigt blod! Så der er stadig håb  Men jeg forstår bestemt godt at du er bekymret! Det var jeg selv bare pga. en lille bitte smule brunligt udflåd! Mange  herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Dansker i England

Tak for alle jeres svar. Det hjælper lidt at høre, at man kan bløde og stadig gennemføre graviditeten. Jeg har lidt højere forhåbninger nu.

Det her barn er så højt ønsket, at det ikke kan beskrives. Baggrunden til min mand og jeg blev skilt for 1,5 år siden var, at vi ikke kunne få børn.

Jeg opdaterer i morgen efter lægebesøg.

Igen tak for alle de opmuntrende ord.

Anmeld

21. april 2010

Soap

Jeg  alt for det bar er en irreteret slimhinde eller noget andet simpelt 

Anmeld

21. april 2010

ønskebørn74

Dansker i England skriver:

Hej.

Som jeg skrev i sidste uge, var jeg inde og faa taget blodprove i torsdags, og jeg fik svar i gaar eftermiddags, at den var positiv, men i nat er jeg begyndt at blode, saa jeg frygter, det er en SA Skal til laege i morgen og have tjekket, hvad det er. Er lidt ked af det nu, og ved slet ikke, hvordan jeg skal fole. Min mand og jeg har provet i sammenlagt 3,5 aar at faa et barn, og jeg var lige saa glad for, det havde lykkedes. Er helt knust.

Tak for at du laeste med.

Kæmpe krammer og  for at alt er ok... Der er jo mange der bløder selvom de er gravide..

Anmeld

21. april 2010

Riksen

Du får lige en krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.