Positiv blodprove - men bloder nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Dansker i England

Hej.

Som jeg skrev i sidste uge, var jeg inde og faa taget blodprove i torsdags, og jeg fik svar i gaar eftermiddags, at den var positiv, men i nat er jeg begyndt at blode, saa jeg frygter, det er en SA Skal til laege i morgen og have tjekket, hvad det er. Er lidt ked af det nu, og ved slet ikke, hvordan jeg skal fole. Min mand og jeg har provet i sammenlagt 3,5 aar at faa et barn, og jeg var lige saa glad for, det havde lykkedes. Er helt knust.

Tak for at du laeste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Patrick07

Masser af til dig og  alt er som det skal være.. Håber på det bedste for dig.. Selv om trøstende ord self. ikke hjælper meget  

Anmeld

20. april 2010

Dansker i England

Patrick07 skriver:

Masser af til dig og  alt er som det skal være.. Håber på det bedste for dig.. Selv om trøstende ord self. ikke hjælper meget  

Tak skal du have. Jeg haaber ogsaa for det bedste.

Anmeld

20. april 2010

businesstigger

Din stakkel!

Kan godt forstå at du er ked af det og skræmt. Det behøver jo ikke at være en SA fordi du bløder. Mange bløder under graviditeten uden at det betyder noget. Hvordan er tidstabelen i forhold at du skulle have haft mens?

Godt at du har snakket med lægen og skal til check i morgen så du kan få afklaring på hvad det er. Håber virkelig ikke det er en SA!

Anmeld

20. april 2010

dorthemus

Åhh altså  Håber ikke at det betyder at du er ved at abortere...som én skriver så er det meget alm. at bløde i graviditeten. Nogle gør det i starten, andre hele graviditeten.

fingre for, at det "bare" er gammelt blod som kroppen skiller sig af med.

Stort  til dig!!

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Håber på det bedste!!!...

Anmeld

20. april 2010

Dansker i England

Tak skal I have. Jeg er to uger over tid i forhold til mens, og blodet er meget tykt og enormt rodt (undskyld jeg gaar saadan i detaljer), saa jeg frygter, det er en SA, men da jeg aldrig har haft en for, ved jeg heller ikke, hvordan det ser ud. I morgen er meget langt bort.

Anmeld

20. april 2010

Piv

Vil lige prøve at trøste dig lidt... det lyder præcis som den blødning jeg oplevede i min første graviditet - 3 gange faktisk - med 1 månedsmellemrum ... dvs. efter kroppen normalt ville ha haft en menestration!

I dag er min datter 6 og skal være storesøster til juli....

Så lad os håbe det "BARE" er det samme for dig...

Knus Piv

Anmeld

20. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ej for dælen da også. Håber på det bedste for dig

Anmeld

20. april 2010

MoarTil4

Dansker i England skriver:

Hej.

Som jeg skrev i sidste uge, var jeg inde og faa taget blodprove i torsdags, og jeg fik svar i gaar eftermiddags, at den var positiv, men i nat er jeg begyndt at blode, saa jeg frygter, det er en SA Skal til laege i morgen og have tjekket, hvad det er. Er lidt ked af det nu, og ved slet ikke, hvordan jeg skal fole. Min mand og jeg har provet i sammenlagt 3,5 aar at faa et barn, og jeg var lige saa glad for, det havde lykkedes. Er helt knust.

Tak for at du laeste med.

Jeg kan godt forstå at du er nervøs.

Jeg blødte også i starten (omkring uge 7-8) i min 3. graviditet, jeg var super nervøs og troede helt sikkert at det var en SA, men det var det ikke.

Idag er min datter 7½ måned så alt gik alligevel godt.

Åh hvor jeg håber det bedste for dig. Jeg har også selv aborteret 1 gang og det var virkelig ikke sjovt.

Tro på det bedste indtil modsatte er tilfældet krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.