Hvad kan jerg forvente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

Han var så tæt på at kunne og rejste sig op, så et eller andet tjekkede han -tumpe (ment til mig selv)

I reglen skal de stoppe dig og snakke med dig om, hvorvidt du vil erkende du har overtrådt reglerne.

Derfor kan du roligt regne med der intet kommer, ellers ville det være påstand mog påstand, og det holder ikke vand nogen steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Low

Anonym skriver:

Skulle idag op og handle og tager derfor bilen med tøsen. Jeg svinger ud og ser i bakspejlet at der kører en politimand på motorcykel bag mig. Idet han kører op I RØVEN PÅ MIG opdager jeg at jeg af en uforklarlig grund ikke har min sele på. Manden rejser sig ret op på den her tingest, men kører dog videre, da jeg drejer.

Kan jeg nu forvente at der dukker en bøde op en af dagene eller skal han standse mig, så vi sammen bliver enige om at jeg har overtrådt førselsreglerne? Han har haft tid nok til at tage nummerpladen da han kørte pænt bag mig.

Jeg er ret sikker på at du IKKE får en bøde. Jeg har ALDRIG hørt om folk der har fået en bøde for at køre uden sele på hvor de ikke er blevet stoppet at politiet. Jeg har tit set i tv at de stopper folk hvis de ikke har sele på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.