Hvad kan jerg forvente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Anonym trådstarter

Skulle idag op og handle og tager derfor bilen med tøsen. Jeg svinger ud og ser i bakspejlet at der kører en politimand på motorcykel bag mig. Idet han kører op I RØVEN PÅ MIG opdager jeg at jeg af en uforklarlig grund ikke har min sele på. Manden rejser sig ret op på den her tingest, men kører dog videre, da jeg drejer.

Kan jeg nu forvente at der dukker en bøde op en af dagene eller skal han standse mig, så vi sammen bliver enige om at jeg har overtrådt førselsreglerne? Han har haft tid nok til at tage nummerpladen da han kørte pænt bag mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anonym skriver:

Skulle idag op og handle og tager derfor bilen med tøsen. Jeg svinger ud og ser i bakspejlet at der kører en politimand på motorcykel bag mig. Idet han kører op I RØVEN PÅ MIG opdager jeg at jeg af en uforklarlig grund ikke har min sele på. Manden rejser sig ret op på den her tingest, men kører dog videre, da jeg drejer.

Kan jeg nu forvente at der dukker en bøde op en af dagene eller skal han standse mig, så vi sammen bliver enige om at jeg har overtrådt førselsreglerne? Han har haft tid nok til at tage nummerpladen da han kørte pænt bag mig.

Jeg tror ikke du skal forvente at der kommer nogen bøde.

Hvis han kørte bag dig, er sansynligheden for at han så du ikke havde selen på, ikke ret stor.

Anmeld

20. april 2010

Anonym trådstarter

Mathildesmor skriver:

Jeg tror ikke du skal forvente at der kommer nogen bøde.

Hvis han kørte bag dig, er sansynligheden for at han så du ikke havde selen på, ikke ret stor.

Han var så tæt på at kunne og rejste sig op, så et eller andet tjekkede han -tumpe (ment til mig selv)

Anmeld

20. april 2010

Ni-ko-li-ne

Han var så tæt på at kunne og rejste sig op, så et eller andet tjekkede han -tumpe (ment til mig selv)

så havde han jo stoppet dig...

jeg vil sige 50/50 for om der kommer en bøde.... og husk selen næste gang ikke

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

No no rolig ,, der sker intet   De sender da ikke bare bøder ud til højre og venster og de kan jo heller ikke vide hvem der reelt kører bilen , du kunne have lånt naboens .

Anmeld

20. april 2010

Patrick07

Jeg mener altså også at når det er sådan noget der så skal de give dig en bøde på stedet... Man kan jo sige han ikke har noget bevis for at han stoppede dig uden sele... så det er påstand mod påstand... Så tror du kan tage det stille og roligt.. Det var noget andet hvis det var en fotoflæde eller sådan noget

Anmeld

20. april 2010

Anonym trådstarter

Ok tak for svar  og skal nok huske selen.

Anmeld

20. april 2010

AWO

Jeg tror heller ikke, der kommer nogen bøde. Han skal jo kunne bevise sin påstand, og at det var dig der kørte, og det kan han ikke, hvis han bare sender bøden til ejeren af bilen.

I øvrigt kan det, at han rejste sig op, også skyldes at han bremsede. på en motorcykel læner du dig nemlig frem, når du accelererer og kører stærkt, og retter dig op, når du bremser ned.

En anden mulighed er, at han nok så, du ikke havde sele på, men have noget andet, han skulle nå.

Anmeld

20. april 2010

Moar'en

Jeg tror nu også kun de sender bøde hvis de har taget dig i en fotofælde, ellers er det jo netop bare påstand mod påstand. Havde han stoppet dig kunne du ikke rigtig løbe fra det.

Anmeld

20. april 2010

karina1980

de sender kun bøder ud, hvis du er blevet stoppet eller taget i en fotofælde.

så du får ikke nogen bøde, men han har højst sandsynlig tjekket at dit barn var spændt fast, når du ikke var, det udløser nemlig klip og bøde

men selvom de stopper en er det som oftest for at få gi en over nakken istedet for bøde, det har jeg ihvertfald oplevet de gange jeg er blevet stoppet uden sele, jeg har dog så kunne fremvise dem et stykke papir på at jeg lovligt måtte køre uden, men altså kæft hvor fik jeg dårlig samvitighed,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.