Bare nogle tanker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Louisiana

Riksen skriver:

Nikker genkendende til dine følelser og tanker! Jeg håber du kan finde støtte herinde

Jeg synes, at vi skal aftale at det er i år, at vi bliver gravide! jeg sender i hvert fald en masse babystøv til dig.

Det synes jeg lyder som en god aftale!  

Babystøv til dig også!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Sujan

Genkender det så meget.. Gider ikke vente mere.. Ønsker det så meget. Er svært for mit hoved at forstå det ikke lykkes.. Det skal bare lykkes.. Synes de kvinder det går igennem de forskellige behandliger er super seje.. Ved jeg ikke om jeg selv kunne.. Krydser fingre for det snart lykkes for os der prøver

Anmeld

20. april 2010

Ansemusen

Sender masser af babystøv og positive tanker til dig!!! Kan godt forstå at det er smadder svært

Anmeld

21. april 2010

Louisiana

Sujan skriver:

Genkender det så meget.. Gider ikke vente mere.. Ønsker det så meget. Er svært for mit hoved at forstå det ikke lykkes.. Det skal bare lykkes.. Synes de kvinder det går igennem de forskellige behandliger er super seje.. Ved jeg ikke om jeg selv kunne.. Krydser fingre for det snart lykkes for os der prøver

Det er lige præcis dét! Mit hovede vil heller ikke forstå hvorfor det ikke er sket endnu! Min kæreste er sikker på, at det er hans der ikke virker, og det synes jeg er synd, at han tænker sådan.

Anmeld

21. april 2010

Louisiana

Ansemusen skriver:

Sender masser af babystøv og positive tanker til dig!!! Kan godt forstå at det er smadder svært

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.