businesstigger skriver:
Det er super hårdt når man er klar til at blive gravid og der ikke sker noget. Og alt hvad man hører er at man ikke skal tænke så meget på det. Det er nemmere sagt end gjort. Og mange af dem der siger det har som regel ingen ide om hvad det vil sige når man kæmper sådan for at få to streger på en test.
Selv har jeg en veninde der bare skal tænke på at blive gravid. I det år jeg kæmpede for at blive gravid med min søn startede hun efter mig og nåede alligevel at blive gravid 2 gange. Det er jo ikke fair, og det er klart at hun kan være ganske afslappet omkring det fordi hun har aldrig oplevet at det var en kamp.
Selvom det er benhårdt og man til tider mister modet så er det jo langt de fleste det lykkes for inden for det første år. Og i og med du har en søn allerede så ved du jo at det kan lade sig gøre. Tro på det - det skal nok lykkes!!!
Indtil da stort
og masser af babystøv!
Tak, det hjalp
Det er nemlig helt rigtigt, alle siger, at man bare skal tænke på noget andet, og jeg har også selv sagt det, men det er næsten umuligt - det lurer jo hele tiden!
Jeg kommer også ofte til at tænke på veninder og bekendte, som er blevet gravide næsten omgående de har taget beslutningen om at udvide familien. Har en veninde som er blevet gravid på p-piller - 2 gange! Det har jo så ikke været ønsket graviditet, men hun har da fået to dejlige unger
Har også en anden veninde, som nærmest kan blive gravid på bestilling.
Det må ha' været hårdt, at se veninden blive gravid hele to gange, når I har kæmpet så længe
Masser og masser og masser af babystøv til dig 
Anmeld