Riksen skriver:
Jeg går med de samme tanker som dig! Man vil jo gerne give sit (evt.) kommende barn en god start, men man vil samtidig gerne føre så normalt et liv som muligt, da man jo ellers bliver sindssyg af at skulle leve som om man allerede er gravid.
Måske vi skulle slappe lidt af, drikke et glas rødvin og nyde en aften i godt selskab og dermed glemme vores baby-projekt for en stund? Det kan være, at der kommer noget godt ud af det...

Ja det er altså lidt svært...
Jeg tænker i hvert fald at jeg nok tager et glas vin el. to... Vil nemlig også gerne være lidt afdæmpet omkring alt det her "måske-er-jeg-gravid-halløj" (min historie taget i betragtning), og sagen er at det er meget svært at sidde og være hellig og alkoholfri til en 25 års fødseldag uden at tiltrække sig unødig opmærksomhed.
Og så skal det ikke fylde hele min hverdag... men på den anden side skal mit ønskebarn også have en god start... Ihhh ha!! Synes det er svært...
Et eller andet sted er det rart at se at der er andre med de samme overvejelser... selvom det selvfælgelig ville være bedre hvis vi nu skulle udveksle trix til hvordan vi skulle holde en graviditet hemmelig indtil uge 12
Anmeld