hejsa....
heheh... tror vi alle har haft de tanker, som du går med dér!!!
SELVFØLGELIG kan man ikke anbefale, at man drikker sig fuld, hvis man er gravid...!! Og heller ikke, hvis man prøver at blive det!!!
Da vi valgte, at jeg skulle droppe p-pillerne, blev vi samtidig enige om at tage det fuldstændig roligt, og at jeg skulle fortsætte mig livsstil!! Jeg dyrker meget motion oh spiser generelt rigtig sundt!!! MEN jeg kan også godt li' at hygge med mine veninder og tage et par dejlige drinks i ny og næ!!!
Da jeg blev gravid, havde jeg INTET mærket, men testede alligevel, om jeg skulle væe blevet gravid, den dag jeg skulle til afslutningsfest på mit studie, da jeg vidste, at den skulle have hele armen!! Jeg testede negativ, og drak derfor RIGELIGT med dejlige drinks den aften...!!! Et par uger efter opdagede jeg, at jeg var gravid, og kune så regen ud, at jeg havde været gravid på dét tidsounkt, hvor jeg havde været ret så pløret!!!
Min læge sagde, at jeg ingen grund havde til bekymring.... :-)
Min pointe er.... at jeg tror, at det er vigigt, at man mere eller mindre slapper af og nyder livet...også selvom man forsøger at blive gravid!! Jeg tror kroppen kan mærke den afslappende indstilling til tingene...hvilket på længere sigt kan hjælpe!!! Dermed IKKE sagt, at man ikke skal tænke sig lidt om 
Mange gange held og lkke med projekt baby....
Kærlig hilsen fra Lea 16+0