Hvordan fortalte I om jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

XXSS

Vi malede nogle krus, som vi bagte, hvorpå der stor morfar, momor og gjorde det lidt personligt. Da farfar åbnede sin gave kiggede han bare på kruset og sætte det i vindueskarmen, han havde ikke fattet noget som helst af hvad der foregik. Men bedstemor kiggede lige en ekstra gang på kruset og spurgte så til det - de har stadig de forskellige krus som minde - det synes vi var en god og hyggelig ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

msax

Da jeg var gravid med min datter Mille fik de en gave - en figur af en gravid kvinde (se billedet) og der var stor jubel.

Nu her hvor jeg er gravid med en lillebror/søster fik de det afvide juleaften. De fik en pakke der indeholdt en positiv graviditets test og en kopi af vandrejournalen.

Så begge gange har været lidt anderledes - men begge STOR succes.

SMIL fra Mette 24+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2010

bette

vi gav vores søn en t-shirt på hvorpå der stod jeg skal være storebror. og da vi så kom ud til farmor og farfar bad vi dem om at klæde ham af overtøjet.. hehe.. men de fattede ingen ting..

så gik der lidt.. hvor jeg så spurgte om de havde set mikkels nye t-shirt.. og først der fik farmor store øjne..

Anmeld

20. april 2010

MoarTil4

noname skriver:

Hej og tillykke med graviditeten

Vi lånte en idé herinde fra.

Vi købte et par skifterammer og skrev teksten:

I kan ikke få det med det samme,

altså billedet til denne ramme.

Men til Juli/August næste år,

i et dugfrisk billede får.

For storken den vil komme,

inden sommeren den er omme.

Rammerne afleverede vi til bedsteforældrene som blev super glade, og rammerne har fået stuernes bedste plads og venter på et billede...

NoName 25+5

sikke en dejlig måde at gøre det på

Anmeld

20. april 2010

Moar'en

BabyHope<3 skriver:

Hej alle i dejlige kvinder!

Jeg kan simpelthen ikke vente til imorgen. Vi skal fortælle forældre og bedste forældre om min graviditet... Har sommerfugle i maven og kan slet ikke koncentrer mig om andet!

Hvordan fortalte I det til jeres familie? Nogen der gjorde det på en lidt anderledes og sjov måde?

Knus herfra

Vi købte et krus til dem alle sammen, hvor der stod deres nye titel på. Det var lidt sjovt at se dem pakke op og efter følgende bare kigge lidt på koppen og op på os og tilbage på koppe, indtil en af dem fik modet til at spørge, "er du gravid??"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.