Hvordan fortalte I om jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Baby2010/2013

Hej alle i dejlige kvinder!

Jeg kan simpelthen ikke vente til imorgen. Vi skal fortælle forældre og bedste forældre om min graviditet... Har sommerfugle i maven og kan slet ikke koncentrer mig om andet!

Hvordan fortalte I det til jeres familie? Nogen der gjorde det på en lidt anderledes og sjov måde?

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

merichs

BabyHope<3 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke vente til imorgen. Vi skal fortælle forældre og bedste forældre om min graviditet... Har sommerfugle i maven og kan slet ikke koncentrer mig om andet!

Hvordan fortalte I det til jeres familie? Nogen der gjorde det på en lidt anderledes og sjov måde?

Knus herfra

Jeg havde fået lavet en t-shirt med en stork som bar en baby  hvorpå det så stod " Der ligger i min mave, den dejligste lille gave".  Vi tog først hjem til mine forældre og fik os sat. Der gik ikke længe før min stedfar spottede t-shirten

Anmeld

19. april 2010

Baby2010/2013

merichs skriver:

Jeg havde fået lavet en t-shirt med en stork som bar en baby  hvorpå det så stod " Der ligger i min mave, den dejligste lille gave".  Vi tog først hjem til mine forældre og fik os sat. Der gik ikke længe før min stedfar spottede t-shirten

HAHA hvor godt  den var da super god og meget uventet!

Anmeld

19. april 2010

MarleneH

merichs skriver:

Ej øv.. hvorfor tænkte jeg ikke på det  rigtig god ide..

Knus Marlene

Anmeld

19. april 2010

MoarTil4

BabyHope<3 skriver:

Knus herfra

Hej og tillykke. Hvor dejligt for jer.

Da vi ventede vores 3. pige, skulle vi fortælle det til storesøstrene, som dengang var 8 og 10 år. Jeg var lidt nervøs hvad de ville sige til at få en søskende mere.

Min mand kom den dag hjem med blomster, og pigerne skulle gætte i hvilken anledning. Han havde fået blomsterbutikken til at sætte 2 sutter på i pige- og drengefarve (vi vidste ikke om det ville blive dreng eller pige). De måtte så gætte anledningen til blomsterne.

Det var en sjov måde at fortælle det på. Vores piger blev vildt glade, og fulgte rigtig meget med i hele graviditeten.

Man kunne også sagtens pynte anderledes op og dekorere i babystil, hvorefter I kan invitere familien på en anderledes middag? 

Budskabet kunne også være tema gennem selve middagen.

God fornøjelse med opgaven :-) Jeg håber at folk kommer med en masse gode idéer.

Anmeld

19. april 2010

Baby2010/2013

MetteMorTil3 skriver:

Hej og tillykke. Hvor dejligt for jer.

Da vi ventede vores 3. pige, skulle vi fortælle det til storesøstrene, som dengang var 8 og 10 år. Jeg var lidt nervøs hvad de ville sige til at få en søskende mere.

Min mand kom den dag hjem med blomster, og pigerne skulle gætte i hvilken anledning. Han havde fået blomsterbutikken til at sætte 2 sutter på i pige- og drengefarve (vi vidste ikke om det ville blive dreng eller pige). De måtte så gætte anledningen til blomsterne.

Det var en sjov måde at fortælle det på. Vores piger blev vildt glade, og fulgte rigtig meget med i hele graviditeten.

Man kunne også sagtens pynte anderledes op og dekorere i babystil, hvorefter I kan invitere familien på en anderledes middag? 

Budskabet kunne også være tema gennem selve middagen.

God fornøjelse med opgaven :-) Jeg håber at folk kommer med en masse gode idéer.

Ej den var rigtig sød, dejligt de blev så glade

Jeg har tittet lidt rundt på nettet og tror jeg har fundet en sjov og samtidig lidt diskret måde at gøre det på.

Jeg laver et gavekort ala dette:

Gave kort

Dette gavekort er udstedt til: ___________________________________________

Gavekortet har en værdi af et stk.: ________________________________________

Gavekortet udløber: __________________________________________________

Gavekortet er personligt og kan ikke ombyttes til kontanter!

Udstedt af: ________________________________________________________

Dato: ________________________________   Løbe nr. _____________________

Anmeld

19. april 2010

NoName

Hej og tillykke med graviditeten

Vi lånte en idé herinde fra.

Vi købte et par skifterammer og skrev teksten:

I kan ikke få det med det samme,

altså billedet til denne ramme.

Men til Juli/August næste år,

i et dugfrisk billede får.

For storken den vil komme,

inden sommeren den er omme.

Rammerne afleverede vi til bedsteforældrene som blev super glade, og rammerne har fået stuernes bedste plads og venter på et billede...

NoName 25+5

Anmeld

19. april 2010

Mira0911

Den mest kedelig måde... Sms...

Anmeld

19. april 2010

FruHolm <3

jeg sagde hej mormor til min mor og morfar til min far og mine søskende sagde jeg moster og onkel det tog lidt tid før de forstod den, min ene søster blev ved med at stirre på min mave og sige pas på den hehe  

min storebro og hans kæreste kopierede deres scanningsbilleder fra første skanning og satte dem i en ramme og pakkede dem ind som gaver

Anmeld

19. april 2010

mullesmith2

ja jeg var også ret kedelig ringede bare rundt og fik sendt nogen smser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.