gruener skriver:
Hvad end i finder ud af, er jo det rigtige for jer
Jeg har slet ikke mærket min endnu, da min livmoder ligger og beskytter mod sparkene 
Jeg glæder mig til at kunne mærke ham. Det tror jeg vil dulme min nervøsitet meget.
Håber det gik godt med din MD
Fik i kønnet at vide ??
Ja MD'en gik suuuper.. ! det hele var bare super fint og godt. Så det kunne jo ikk være bedre.. Vi sagde ja til og ville vide kønnet. MEN MEN MEN.. endte self med at navlestrengen lå li mellem benene og skyggede, så hun sys det lign en pige, men ville overhovedet ikk satse en garderobe på det.. hun var kun lidt mere end 50 % sikker.. såå - ja det kom vi ikk så meget nærmere
hehe. Stædige lille unge.. hihi.
Jeg kan godt forstå du er nervøs ang det med ikk og mærke liv... Jeg var jo begyndt og mærke liv her for et par uger siden, så jeg blev pludselig bekymret da der nogle dage ikk var så meget gang i baby. Men min jordmor sagde i dag at der først er fra 24. uge man sku ku mærke meget liv hver dag... Så ved du også det
Men din moderkage sætter nok også som du selv siger, en lille stopper for HVOR meget du vil mærke... Min moderkage ligger heldigvis op af ryggen, så jeg mærker det meget tydeligt 
Anmeld