Venter en dreng !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Lou87

gruener skriver:

Hvad end i finder ud af, er jo det rigtige for jer  

Jeg har slet ikke mærket min endnu, da min livmoder ligger og beskytter mod sparkene

Jeg glæder mig til at kunne mærke ham. Det tror jeg vil dulme min nervøsitet meget.

Håber det gik godt med din MD  Fik i kønnet at vide ??

Ja MD'en gik suuuper.. ! det hele var bare super fint og godt. Så det kunne jo ikk være bedre.. Vi sagde ja til og ville vide kønnet. MEN MEN MEN.. endte self med at navlestrengen lå li mellem benene og skyggede, så hun sys det lign en pige, men ville overhovedet ikk satse en garderobe på det.. hun var kun lidt mere end 50 % sikker.. såå - ja det kom vi ikk så meget nærmere hehe. Stædige lille unge.. hihi.

Jeg kan godt forstå du er nervøs ang det med ikk og mærke liv... Jeg var jo begyndt og mærke liv her for et par uger siden, så jeg blev pludselig bekymret da der nogle dage ikk var så meget gang i baby. Men min jordmor sagde i dag at der først er fra 24. uge man sku ku mærke meget liv hver dag... Så ved du også det Men din moderkage sætter nok også som du selv siger, en lille stopper for HVOR meget du vil mærke... Min moderkage ligger heldigvis op af ryggen, så jeg mærker det meget tydeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Ansemusen

TIllykke med drengebassen!! Drenge er bare sagen

Anmeld

21. april 2010

gruener

Lou87 skriver:

Ja MD'en gik suuuper.. ! det hele var bare super fint og godt. Så det kunne jo ikk være bedre.. Vi sagde ja til og ville vide kønnet. MEN MEN MEN.. endte self med at navlestrengen lå li mellem benene og skyggede, så hun sys det lign en pige, men ville overhovedet ikk satse en garderobe på det.. hun var kun lidt mere end 50 % sikker.. såå - ja det kom vi ikk så meget nærmere hehe. Stædige lille unge.. hihi.

Jeg kan godt forstå du er nervøs ang det med ikk og mærke liv... Jeg var jo begyndt og mærke liv her for et par uger siden, så jeg blev pludselig bekymret da der nogle dage ikk var så meget gang i baby. Men min jordmor sagde i dag at der først er fra 24. uge man sku ku mærke meget liv hver dag... Så ved du også det Men din moderkage sætter nok også som du selv siger, en lille stopper for HVOR meget du vil mærke... Min moderkage ligger heldigvis op af ryggen, så jeg mærker det meget tydeligt

ihh det var dejligt at det gik godt  Tillykke!!

Hehe.. lidt sjovt at du er sådan i tvivl, og så vælger den lille for dig  hihi..

Ih hvor dejligt.. Jeg må bare bide læberne sammen og glæde mig til han rigtig gir den gas..

Vil i så til køns scanning, eller venter i bare til den lille guldklump kommer ud??

Anmeld

21. april 2010

Liljesilas

gruener skriver:

Ihh hvor skønt

Vi var til MD idag. Vi venter en dreng, og alt ser bare perfekt ud !! Hold da op hvor skønt. Ud over det fik jeg lige svar på nogle spørgsmål.. Så som: Er det normalt, at det gør ondt, som om der ikke er mere plads i maven..?? Det var det heldigvis

Så nu har jeg det bare dejligt. Kæresten er super glad og glæder sig rigtig meget.

Hilsen en rigtig glad og stolt Sara - 19+1 (p.s. Halvvejs!!!!)

Stort tillykke med ham - og velkommen i klubben Skønt at gå rundt med en dreng..

Anmeld

21. april 2010

gruener

Ansemusen skriver:

TIllykke med drengebassen!! Drenge er bare sagen

tak  ja det er skønt. Kan slet ikke vente.. Kæresten er også helt vild for at komme ud og spille fodbold og lave "drenge" ting med hans lille søn  Men det må han jo vente lidt med..

Anmeld

21. april 2010

Lou87

gruener skriver:

ihh det var dejligt at det gik godt  Tillykke!!

Hehe.. lidt sjovt at du er sådan i tvivl, og så vælger den lille for dig  hihi..

Ih hvor dejligt.. Jeg må bare bide læberne sammen og glæde mig til han rigtig gir den gas..

Vil i så til køns scanning, eller venter i bare til den lille guldklump kommer ud??

Mange tak - slapper virkelig også bare noget mere af nu man ved det indre er ok

Og ja det er llidt sjovt at jeg har brugt SÅ meget tid på og tænke og tænke over om jeg ville vide det ... hehe... og så ja så vælger ungen bare selv Vi har snakket om og ville invistere i sådan en lille 3d scanning også.. så der er jeg meget sikker på vi nok sku ku se hvad kønnet er.. Så må li vente en måneds tid endnu

Ja GLÆD DIG - det er bare fantastisk når man virkelig kan mærke krudtuglen boltre sig .. !  har godt nok også fået nogle små tæsk i dag.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.