Venter en dreng !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

bette

uhh tillykke må man se et mavebillede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Mira0911

Stort tillykke...

Anmeld

19. april 2010

gruener

bette skriver:

uhh tillykke må man se et mavebillede?

Tak  Ja kunne være jeg skulle få taget et nu... Det er ved at være et par uger siden.. Jeg ligger et ind imorgen.

Anmeld

19. april 2010

gruener

Tusind tak alle sammen.. Syntes pludselig det er blevet rigtig svært at vente ihh.. Den ik så søde ventetid

Anmeld

19. april 2010

Lou87

T I L L Y K K E med det gode resultat

Hvor er det bare super det gik godt det hele.. og hvor spændende at i nu ved det er en dreng...

Må man spørge hva der gjorde at i valgte og ville vide det ? smiler. Jeg ska selv til MD i morgen, og  fingre for det bare er godt det hele - men er self også nysgerrig for kønnet.. Men er så meget i tvivl om jeg skal vente med det eller ej

Anmeld

19. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke at alt var som det skulle være og selvfølgelig også tillykke med, at I venter jer en dreng

Anmeld

19. april 2010

gruener

Lou87 skriver:

T I L L Y K K E med det gode resultat

Hvor er det bare super det gik godt det hele.. og hvor spændende at i nu ved det er en dreng...

Må man spørge hva der gjorde at i valgte og ville vide det ? smiler. Jeg ska selv til MD i morgen, og  fingre for det bare er godt det hele - men er self også nysgerrig for kønnet.. Men er så meget i tvivl om jeg skal vente med det eller ej

tak

Hmm... For det første fordi det er rart praktisk set at kunne købe til kønnet og fordi vi har familie der sidder og nu har viet deres liv de næste mdr til strik .. Så kan vi sige farve. . .

Så gør det den lille mere personlig, både for mig, men ikke mindst for min kæreste, som jo forståeligt, ikke mærker det store til ham (hihi)... Det er super rart for ham at vide. Det gør det mere virkeligt og mere "tæt på".

Til sidst, bliver vi jo glade lie meget om vi ved det eller ej  

Det skal nok gå godt imorgen.. Det er jeg sikker på. Jeg var også super nervøs.. Har været det siden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Det var en kæmpe lettelse at vide at han har det godt.  Jeg krydser fingre for dig.

Anmeld

19. april 2010

Lou87

gruener skriver:

tak

Hmm... For det første fordi det er rart praktisk set at kunne købe til kønnet og fordi vi har familie der sidder og nu har viet deres liv de næste mdr til strik .. Så kan vi sige farve. . .

Så gør det den lille mere personlig, både for mig, men ikke mindst for min kæreste, som jo forståeligt, ikke mærker det store til ham (hihi)... Det er super rart for ham at vide. Det gør det mere virkeligt og mere "tæt på".

Til sidst, bliver vi jo glade lie meget om vi ved det eller ej  

Det skal nok gå godt imorgen.. Det er jeg sikker på. Jeg var også super nervøs.. Har været det siden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Det var en kæmpe lettelse at vide at han har det godt.  Jeg krydser fingre for dig.

ja tror også min mor og farmor vil sidde klar med strik tøjet men ja, jeg synes jo bare at man godt ka nøjes med neutralt til at starte med.. man får jo så mange ting af dem der kommer og ønsker tillykke i netop den farve kønnet er, og det jo kort tid de kan bruge det. Så af den årsag synes jeg jo ikk det er nødvendigt og vide, men som du siger, så er man nok meget nysgerrig efter og ku vide om man kan sige han eller hun.... og min kæreste vil nemlig også gerne vide det - så ka godt se det som du siger med kæresten får en større del i det det er værd og tænke på og gøre det for hans skyld ihvertfald.. de oplever jo slet ikk det samme som os nej.

Det med at være nervøs kan jeg nikke godkendene til.. !! Jeg har måttet tage mig selv i at være for nervøs.. Men jeg synes bare der går så lang tid mellem her i starten inden man mærker liv og det, at man kommer til noget kontrol hvor man kan høre eller se barnet er ok... Så ja en vellykket MD scan vil glæde mig og helt sikkert berolige mig lidt. Og tak for de krydsede fingre

Anmeld

19. april 2010

Baby2010/2013

gruener skriver:

Ihh hvor skønt

Vi var til MD idag. Vi venter en dreng, og alt ser bare perfekt ud !! Hold da op hvor skønt. Ud over det fik jeg lige svar på nogle spørgsmål.. Så som: Er det normalt, at det gør ondt, som om der ikke er mere plads i maven..?? Det var det heldigvis

Så nu har jeg det bare dejligt. Kæresten er super glad og glæder sig rigtig meget.

Hilsen en rigtig glad og stolt Sara - 19+1 (p.s. Halvvejs!!!!)

Kæmpe stort tillykke med jeres lille solstråle

Anmeld

20. april 2010

gruener

Lou87 skriver:

ja tror også min mor og farmor vil sidde klar med strik tøjet men ja, jeg synes jo bare at man godt ka nøjes med neutralt til at starte med.. man får jo så mange ting af dem der kommer og ønsker tillykke i netop den farve kønnet er, og det jo kort tid de kan bruge det. Så af den årsag synes jeg jo ikk det er nødvendigt og vide, men som du siger, så er man nok meget nysgerrig efter og ku vide om man kan sige han eller hun.... og min kæreste vil nemlig også gerne vide det - så ka godt se det som du siger med kæresten får en større del i det det er værd og tænke på og gøre det for hans skyld ihvertfald.. de oplever jo slet ikk det samme som os nej.

Det med at være nervøs kan jeg nikke godkendene til.. !! Jeg har måttet tage mig selv i at være for nervøs.. Men jeg synes bare der går så lang tid mellem her i starten inden man mærker liv og det, at man kommer til noget kontrol hvor man kan høre eller se barnet er ok... Så ja en vellykket MD scan vil glæde mig og helt sikkert berolige mig lidt. Og tak for de krydsede fingre

Hvad end i finder ud af, er jo det rigtige for jer  

Jeg har slet ikke mærket min endnu, da min livmoder ligger og beskytter mod sparkene

Jeg glæder mig til at kunne mærke ham. Det tror jeg vil dulme min nervøsitet meget.

Håber det gik godt med din MD  Fik i kønnet at vide ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.