Mit wellness-gavekort skal bruges nu.........Wheeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

anna-jonas

Metchen skriver:

Uhh, der er ikke noget bedre end at blive puslet om, jeg kan blive helt saglig efter at have været ved frisøren og blive nusset i håret.

Det er så sødt af pigerne herinde at de har samlet ind til lidt wellness til dig, det kan alle have brug for en gang imellem, men det lyder til at du virkelig har fortjent det.

Glæder mig tl at høre om din Mette-tid, med wellness.

Kram Metha.

Velkommen til Metha......................og ja, det er tiltrængt...........BIGTIME!!

Jeg håber at du bliver vel taget imod herinde, og at du vil være med at at bevare vores gode sammenhold her.

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Det er dig så absolut velundt Mette - og ja gu skal du da sørge for at gøre noget for dig selv...ellers kommer der jo for alvor minus på kontoen!!

Anmeld

19. april 2010

ooo

Anna-jonas skriver:

Velkommen til Metha......................og ja, det er tiltrængt...........BIGTIME!!

Jeg håber at du bliver vel taget imod herinde, og at du vil være med at at bevare vores gode sammenhold her.

Knus Mette

Jeg er blevet taget rigtig godt imod herinde, I er simpelthen så søde.

Og med hensyn til at passe på det gode sammenhold I har, så skal jeg gøre mit bedste for at det forbliver som det hele tiden har været. Det er jo netop sammenholdet og det at I passer på hinanden der gør navlestrengen så fantastisk.

Anmeld

19. april 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Ja................i skal nok få det at se................skal bare lige ha' det dullet lidt op, og den slags...................* as if*

Modet og styrken har det lidt trængt lige pt. Tror jeg er ved at blive syg igen.................har en kæmpe sort sky hængende over mit sind. Også selv om jeg IKKE VIL!!! Jeg kæmper virkelig med at bekæmpe det, men det kommer bare snigende. Føler mig helt afmægtig.

åh altså! jeg blir helt ked af det....hvis bare man kunne give dig et gavekort på sol og smil, så du lige kunne indløse lidt når skyen sniger sig frem

Anmeld

19. april 2010

TbCp

Åhh det bliver da bare skønt Mette!

Nyd det nu alt det du kan!

Men øv hvor bliver jeg ked af at høre at mørket trænger sig på igen man kunne jo ellers håbe at det begyndende forår ville hjælpe lidt, men det gør det desværre ikke altid

Anmeld

20. april 2010

Barbamama

uhh det lyder fantastisk!!! Kan godt forstå du glæder dig og det er da helt fantastisk tidspunkt at gøre det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.