Mit wellness-gavekort skal bruges nu.........Wheeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. april 2010

anna-jonas

Har netop bestilt tid til en udvidet ansigtsbehandling og en fodbehandling d. 29 april. Det er det fine gavekort jeg fik af jer dejlige piger for snart flere måneder siden, der gør det muligt, at jeg får lidt METTE-TID. Som bonus er det dagen før vi holder konfirmation for Jonas................så mon ikke min hud er flot og sund at se på, og mine fødder ser godt ud, i et par sandaler.

Var ved frisør i fredags, og fik highlights i håret, og blev klippet. 2 timers puslen om mig for 960 kr................jeg var helt fyldt op, af positive tanker, da jeg kom hjem.

Tror jeg er ved at se nødvendigheden af, at jeg får lidt tid for mig selv..............for jeg kan ikke blive ved med at give ud.........uden selv at få noget.

Tak piger, fordi i gør det muligt for mig...........for jeg TRÆNGER!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

otlitrom

Hvor er det sødt af de andre herinde at give sådan en gave. I er vist bare nogle helt specielle damer!

Det er både dejligt nu, hvor du kan gå og glæde dig. Men ikke mindst på dagen, hvor du kan gå helt ned i gear og bare passe/pleje dig selv. Jeg forstår bestemt godt du glæder dig!

Der er bare ikke noget bedre end en tur til frisøren, eller et par sommerklare fødder!

Anmeld

19. april 2010

anna-jonas

Hej Kitty!

Og velkommen her til Ns-universet. Ja det er nogle helt specielle og meget varmhjertede kvinder der er herinde. Jeg tror sgu' godt at man kan sige, at jeg ELSKER dem............hver og en.

I sommer blev vores lille pige Ida, alvorligt syg, og vi var indlagt på skejby sygehus i 19 dage. Dengang sendte pigerne mig den største buket med vase, jeg nogensinde har modtaget og en æske chokolade.

Nu, i forbindelse med at vores datter er blevet hjerneskadet..........og den svære proces det har været at gennemleve smerten og erkendelsen af, at tingene nu er som de er............modtog jeg et gavekort på wellness på 920 kr. fra disse pragtfulde kvinder. TÆNK............ikke engang min egen familie eller venner, kunne finde på den form for gavmildhed. Og sikke det varmer, i en svær tid.

Jeg håber at du vil falde godt til herinde...........det tror jeg bestemt, at du vil.

Knus Mette

Anmeld

19. april 2010

otlitrom

Det er helt igennem fantastisk gjort af de andre! Det er jo ægte venskab og omsorg for hinanden! Tænk at man kan mødes herinde -over nettet-, og komme til at betyde så meget for hinanden! Men jeg er slet ikke i tvivl om at I har det så fantastisk herinde i ns-universet. Og det har virkelig også tiltrukket mig! Her er ikke så meget hønseri!

Det er virkelig en hård tid I har gået igennem, og det er det nok stadig, nu hvor lille Ida er syg. Men det må gøre det en anelse lettere, når man ved at der er et bagland af støtte, omsorg og kærlige ord, når det brænder mest på!

Jeg tror jeg falder til, og er virkelig taknemmelig for at I lukker mig ind!

Knus Anna

Anmeld

19. april 2010

Ida.

Det er dig så absolut velundt Mette - og ja gu skal du da sørge for at gøre noget for dig selv...ellers kommer der jo for alvor minus på kontoen!!

Anmeld

19. april 2010

oo

altså Mette, jeg fortsætter gerne finanseringen af METTE-TID hvis det er det der skal til for at du kan holde modet og styrken oppe

men man kan altså ikke bare få lavet nyt hår uden at vise billeder, frøken!

Anmeld

19. april 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Har netop bestilt tid til en udvidet ansigtsbehandling og en fodbehandling d. 29 april. Det er det fine gavekort jeg fik af jer dejlige piger for snart flere måneder siden, der gør det muligt, at jeg får lidt METTE-TID. Som bonus er det dagen før vi holder konfirmation for Jonas................så mon ikke min hud er flot og sund at se på, og mine fødder ser godt ud, i et par sandaler.

Var ved frisør i fredags, og fik highlights i håret, og blev klippet. 2 timers puslen om mig for 960 kr................jeg var helt fyldt op, af positive tanker, da jeg kom hjem.

Tror jeg er ved at se nødvendigheden af, at jeg får lidt tid for mig selv..............for jeg kan ikke blive ved med at give ud.........uden selv at få noget.

Tak piger, fordi i gør det muligt for mig...........for jeg TRÆNGER!!

se, jeg havde faktisk tænkt på forleden, hvornår du mon skulle bruge gavekortet ;0)

hvor er det altså lækkert Mette, du trænger da også til lidt forkælelse! hvornår får vi dit nye hår at se?

er det ikke sjovt, jeg bliver helt nostalgisk... jeg kan tydeligt huske da du kom på NS, dengang blev jeg opmærksom på, at være meget mere imødekommende overfor andre:0) jeg blev nemli rigtig ked af det over at du følte vi var en svær gruppe at komme ind i og jeg ville sgu ikke undvære dig! nej, jeg ville ikke undvære nogen af alle de dejlige NS piger!!!!!

Anmeld

19. april 2010

ooo

Uhh, der er ikke noget bedre end at blive puslet om, jeg kan blive helt saglig efter at have været ved frisøren og blive nusset i håret.

Det er så sødt af pigerne herinde at de har samlet ind til lidt wellness til dig, det kan alle have brug for en gang imellem, men det lyder til at du virkelig har fortjent det.

Glæder mig tl at høre om din Mette-tid, med wellness.

Kram Metha.

Anmeld

19. april 2010

anna-jonas

ka-ri-na skriver:

se, jeg havde faktisk tænkt på forleden, hvornår du mon skulle bruge gavekortet ;0)

hvor er det altså lækkert Mette, du trænger da også til lidt forkælelse! hvornår får vi dit nye hår at se?

er det ikke sjovt, jeg bliver helt nostalgisk... jeg kan tydeligt huske da du kom på NS, dengang blev jeg opmærksom på, at være meget mere imødekommende overfor andre:0) jeg blev nemli rigtig ked af det over at du følte vi var en svær gruppe at komme ind i og jeg ville sgu ikke undvære dig! nej, jeg ville ikke undvære nogen af alle de dejlige NS piger!!!!!

Altså Karina..................bliver helt rørt. Tænk, det er knap 2 år siden.

Tror egentlig ikke at min følelse af, at i var svære at komme ind på livet af, stammede fra at i var svære at komme ind på, men mere bundede i, at jeg stod midt i en kæmpe depression. Men sådan kan man blive så klog............

Anmeld

19. april 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

altså Mette, jeg fortsætter gerne finanseringen af METTE-TID hvis det er det der skal til for at du kan holde modet og styrken oppe

men man kan altså ikke bare få lavet nyt hår uden at vise billeder, frøken!

Ja................i skal nok få det at se................skal bare lige ha' det dullet lidt op, og den slags...................* as if*

Modet og styrken har det lidt trængt lige pt. Tror jeg er ved at blive syg igen.................har en kæmpe sort sky hængende over mit sind. Også selv om jeg IKKE VIL!!! Jeg kæmper virkelig med at bekæmpe det, men det kommer bare snigende. Føler mig helt afmægtig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.