Kagekursus i Århus v. Anasmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Pige2009

birgitte skriver:

det bliver jo super godt for dig at starte op med lidt vejledning... rigtig rigtig god fornøjelse!  men pas nu på for du bliver afhængig af at bage og pynte kager og købe udstyr pyha det kan godt  blive en dyr hobby hæ hæ men det er det hele værd

Jeg må lige slå koldt vand i blodet og lægge dankortet i skuffen Har jo hørt om den afhængighed der hedder: Cakemania

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susan1978 skriver:

Zafir, hvis vi gør det, kan det så ikke blive engang til sommer ? a Juni juli..

vil så gerne være med, men skal dulmer lige ha overstået min søsters bryllup. 

Jeg ska da lige på barsel først hehe

Så det blir tidligst i starten af August Men så er jeg da klar på at vi skal gøre det

Anmeld

19. april 2010

birgitte

Baagøe skriver:

Jeg må lige slå koldt vand i blodet og lægge dankortet i skuffen Har jo hørt om den afhængighed der hedder: Cakemania

ja det har jo grebet indtil flere herinde godt og grundigt som du nok kan ane hmmm måske skulle du ikke nøjes med at lægge dk i skuffen men gemme det et sted hvor du ik kan finde det igen hi hi hi

Anmeld

19. april 2010

Pige2009

birgitte skriver:

ja det har jo grebet indtil flere herinde godt og grundigt som du nok kan ane hmmm måske skulle du ikke nøjes med at lægge dk i skuffen men gemme det et sted hvor du ik kan finde det igen hi hi hi

Tror jeg også. Kageklubben er en fantastisk gruppe

Anmeld

20. april 2010

MoarTNoah

birgitte skriver:

Hej alle i kagebagende kvindfolk nu har jeg været så fræk at spørge Anasmor(Stinna) om ikke hun kunne tænke sig at komme herover til Jylland og holde et kursus i kagepyntning. Hun har sagt ja  og kommer søndag d 13 juni 10-14 Temaet bliver tøsekage med modellering af højhælet sko.

Jeg lægger hus og lille beværtning til og vi kan være 6 piger og det bliver først til mølle princippet. Da Stinna er så beskeden har hun sagt 150 pr mand men jeg synes 175 er rimeligt når hun kommer helt fra middelfart og har produkter og skabeloner med 

Så skriv en PB til mig ( ikke Stinna)hvis i gerne vil med. Jeg vil glæde mig til at møde nogle stykker af jer og ikke mindst til at suge viden fra Stinna

-Birgitte

Skal vi selv medbringe en kage ?

Og forresten hedder anasmor ikke Stinna - hun snyder .. hun hedder Kristina..

Anmeld

20. april 2010

Jordbærpigen

KatrineR skriver:

Skal vi selv medbringe en kage ?

Og forresten hedder anasmor ikke Stinna - hun snyder .. hun hedder Kristina..

Det ved vi godt men hun kalder jo sig selv for Stinna

Anmeld

20. april 2010

MoarTNoah

MissSmile26 skriver:

Det ved vi godt men hun kalder jo sig selv for Stinna

Heh - jamen så er det det vi kalder hende

Anmeld

21. april 2010

AnnePedersen

det er da fedt med sådant et kursus i Århus. Jeg kører denne gang til Middelfart fra nordjylland, men jeg vil da helt sikekrt også holde øje med et kursus tættere på os jydere.

Anmeld

21. april 2010

birgitte

Hej piger så er kurset fyldt op men hvis nogen gerne ville med så kan der jo komme et afbud så send en pb eller skriv her så laver jeg en afbudsliste.

knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.